Trečiadienį „Times“ pranešė įgijęs 669 000 naujų skaitmeninio leidinio prenumeratorių, iš jų 493 000 skaito pagrindines naujienas. Taigi dabar skaitmeninės prenumeratos siekia 5,7 milijonus, o kartu su spausdintinio leidinio prenumeratoriais – 6,5 milijonų.

Vis dėlto bendros pajamos susitraukė 7,5 proc. po to, kai reklamos pardavimai sumažėjo net 44 proc., kadangi rinkodaros specialistai apkarpė reklamos išlaidas „Covid-19“ pandemijos metu.

„Times“ prognozuoja, kad kitą ketvirtį reklamos pardavimai pakils nedaug. Kompanija tikisi, kad bendros pajamos iš reklamos sumažės 35-40 proc., daugiausia dėl tebesitęsian
io pandemijos poveikio.

Nors kompanijos skaitmeninių prenumeratorių skaičiaus augimas spartėja, daugelis jų paprasčiausiai susigundo nuolaidomis. Kompanija prognozuoja, kad bendros pajamos iš prenumeratų kitą ketvirtį pakils tik apie 10 proc.

Pajamų ataskaita buvo už paskutinį ketvirtį, kai prie vairo stovėjo generalinis direktorius Markas Thompsonas. Praėjusį mėnesį naująja „Times“ vadove paskirta Meredith Kopit Levien, ji pradės dirbti nuo rugsėjo 8 d.

M. Kopit Levien dalyvavo daugelyje pastarųjų metų „Times“ skaitmeninių iniciatyvų, rūpinosi tinklalaidžių plėtra. Šios žengė dar vieną žingsnį praėjusį mėnesį, kompanijai įsigijus „Serial Productions“, kurie sukūrė tinklalaidžių pionierę „Serial“.

Trečiadienį Niujorke „Times“ akcijos nukrito net 2,8 proc. iki 45,48 dolerių. Šiemet akcijos iš viso pakilo 45 proc., toli aplenkdamos „S&P 500“ indekso 2,3 proc. padidėjimą.