Kompanijos atlikti tyrimai rodo, kad daugiau nei ketvirtadalis klientų neplanuoja sugrįžti į filialus net tada, kai tai daryti bus saugu, antradienį „Tearsheet’s Resilience Conference“, kuri vyksta internete, kalbėjo Haritas Talwaras, „Goldman“ vartotojų banko vadovas.
Internetinėje platformoje „Marcus“, kurią tvarko H. Talwaras, siūlomos taupomosios sąskaitos ir asmeninės paskolos, taip pat kredito kortelė, sukurta bendradarbiaujant su „Apple Inc.“. Sąskaitų tikrinimas planuojamas nuo 2021 metų. „Goldman“ žingsnis į vartotojų rinką liudija kompanijos ketinimus tapti mažiau priklausoma nuo prekybos ir investicinės bankininkystės. Žemos palūkanų normos sumažino jos pranašumą aukšto pajamingumo sąskaitose ir paskatino „Marcus“ sumažinti internetinės taupomosios sąskaitos normą.
„Iš vartotojų elgesio pastebime, kad jie nori internetinių finansinių paslaugų, nes tai paprasta, patogu ir saugu, – teigė H. Talwaras. – Jei jie gali internetu nusipirkti maisto produktų, kodėl to nepritaikius ir bankininkystei?“ Jis pabrėžė, kad „dideli bankai su fiziniais filialais tarnauja patalpų savininkams, o ne klientams“.