Seksualinis aktyvumas naudojant šią kontraceptinę priemonę neišaugo nepaisant to, kad per karantinus žmonės sėdėjo namuose, visame pasaulyje bandant pažaboti viruso plitimą, pranešė „Nikkei Asia“, cituodamas „Karex Bhd.“ generalinį direktorių Gohą Miah Kiatą.
Pasak M. Goho, viešbučių ir nebūtinųjų paslaugų klinikų, tokių kaip seksualinės sveikatos centrai, uždarymas pandemijos metu bei vyriausybių nutrauktos nemokamų prezervatyvų dalijimo programos prisidėjo prie „Karex“ prezervatyvų pardavimų sumažėjimo.
Malaizijoje įsikūrusi kompanija, pagaminanti vieną iš penkių prezervatyvų visame pasaulyje, nusprendė pereiti į klestintį medicininių pirštinių verslą ir planuoja iki metų vidurio Tailande pradėti jų gamybą, teigiama M. Goho pranešime.
Anksčiau, vyriausybėms visame pasaulyje įvedus karantino priemones ir privertus žmones likti namuose, „Karex“ prognozavo, kad prezervatyvų paklausa padidės „dviženkliais skaičiais“. „Karex“ gamina tokiems prekių ženklams kaip „Durex“, tačiau turi ir savo firminių prezervatyvų liniją, siūlydama pirkėjams išmėginti, pavyzdžiui, duriano skonio sargius. Per metus „Karex“ pagamina daugiau nei 5 milijardus prezervatyvų ir eksportuoja juos į daugiau nei 140 šalių.
„Karex“ akcijos per pastaruosius dvejus metus nukrito maždaug 18 proc. Per tą patį laikotarpį Malaizijos lyginamasis akcijų indeksas sumažėjo 3,1 proc.