Patronuojanti kompanija „Associated British Foods Plc“ antradienį paskelbė, kad tikisi, jog „Primark“ šiais finansiniais metais atneš gerokai didesnę maržą ir pelną, ir pareiškė per ateinančius penkerius metus planuojanti padidinti parduotuvių skaičių nuo 398 iki 530. Didžioji plėtros dalis numatoma JAV.
„Primark“ yra vienas iš nedaugelio didžiųjų drabužių tinklų, nusprendusių apsieiti be internetinės prekybos. Dabar jis vieną po kitos atidarinėja parduotuves penkiose naujose savo rinkose: JAV, Ispanijoje, Portugalijoje, Italijoje ir Prancūzijoje. Nenuostabu, kad „Primark“ buvo ypač jautrus karantinams, nes praėjusiais metais, kai parduotuvės buvo uždarytos, prarado 2 milijardus svarų (2,7 mlrd. dolerių) pardavimų. Visgi įspūdingai žemos tinklo kainos leido pardavimams greitai atsigauti, vos tik parduotuvės atsidarė.
Kompanijos akcijos pakilo net 5,8 proc.
Nors „Primark“ neplanuoja paleisti pardavimams skirtos platformos, tinklas investuoja į savo svetainės atnaujinimą, siekdamas parodyti daugiau drabužių asortimento ir teikti klientams informaciją apie turimas atsargas vietinėse parduotuvėse.
Per penkerius metus tinklas JAV siekia valdyti 60 parduotuvių (šiuo metu jų yra 13).
Tvirtas kitų „AB Foods“ padalinių, įskaitant bakalėjos, žemės ūkio, ingredientų ir cukraus, augimas per metus iki rugsėjo 18 d. reiškia, kad grupė savo akcininkams iš viso atneš 320 milijonų svarų grąžą, kurią išdalys per įprastus dividendus ir specialias išmokas.
„Šie rezultatai iliustruoja „AB Foods“ diversifikuoto modelio stiprybę, – interviu telefonu sakė generalinis direktorius George’as Westonas. – Tiesą sakant, pandeminius metus užbaigiame balanse turėdami daugiau grynųjų pinigų nei bet kada anksčiau.“
Konglomerato cukraus padalinys pasirodė ypač gerai, padedamas stiprių pirkimų, aukštesnių kainų Europoje ir Afrikoje bei sutaupytų išlaidų.
„AB Foods“ pranešė, kad fiksuoja reikšmingą energijos, žaliavų ir tiekimo grandinės kainų padidėjimą, tačiau stengiasi jį kompensuoti taupydamas išlaidas. Vis dėlto kompanija perspėjo, kad ilgainiui gali padidinti maisto kainas savo bakalėjos versle.