Vokietijos gamintojas yra įsipareigojęs pradėti vykdyti operacijas per trejus metus, kai tik užbaigs skrydžių bandymus, įvertinimus ir sertifikavimus. Visa tai jis atlieka bendradarbiaudamas su miestu-valstybe, teigiama trečiadienio pranešime. Bilietai į 15 minučių kelionę (kainuojantys 300 eurų) jau parduodami.

„Volocopter“ demonstracinį skrydį virš Singapūro įlankos įvykdė dar praėjusių metų spalį, o pirmasis komercinis maršrutas greičiausiai skraidins turistus virš to paties rajono, siūlančio įspūdingus panoraminius vaizdus, teigia kompanija. Vėliau paslaugos galėtų apimti ir tarpvalstybines keliones.


Singapūras yra pirmoji pasaulio šalis, planuojanti įvesti skraidančius taksi, kadangi čia reguliavimo režimas yra draugiškesnis nei kitur. Nors šie taksi kai kuriuose maršrutuose galėtų pakeisti sraigtasparnius ir lengvuosius orlaivius, jie taip pat būtų pakankamai maži ir miklūs, kad galėtų skraidyti miesto centre ir leistis minimalioje erdvėje.

„Singapūras garsėja savo pirmaujančia pozicija pritaikant ir įgyvendinant naujas technologijas“, – teigia „Volocopter“ generalinis direktorius Florianas Reuteris, pridurdamas, kad projektui aktualu vietinių akumuliatorių tyrimų, medžiagų mokslo ir autonominių maršrutų patvirtinimo galimybės.

„Volocopter“, tarp kurio investuotojų – kompiuterių lustų gamintojas „Intel Corp.“ ir automobilių gamintojai „Daimler AG“ bei „Geely“, planuoja suburti 50 pilotų, inžinierių ir operacijų specialistų komandą, kuri ir vykdytų Singapūro skrydžius.

Iš pradžių elektriniu taksi galėtų skristi tik pilotas ir vienas klientas, tačiau gavus patvirtinimus autonominiams maršrutams, paslauga galėtų išsiplėsti iki dviejų keleivių. Pasak „Volocopter“, bilietų kainos turėtų smarkiai nukristi, kai tik skrydžiai taps plačiai prieinami.

Būtina elektrinių taksi skrydžių sąlyga – gauti patvirtinimus iš Singapūro civilinės aviacijos tarnybos ir Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūros, teigia kompanija.