Antro didžiausio Japonijos drabužių prekybos tinklalapio „ZozoTown“ steigėjas rugsėjį buvo pristatytas kaip pirmasis skrydžio į Mėnulį, numatyto 2023 metais, keleivis. Jis taps bendrovės „Space Exploration Technologies Corp.“ („SpaceX“) privačiu kosmoso turistu.
Paklaustas, kaip jis ketina ruoštis fizinės ištvermės reikalausiančiai kelionei, kartu vadovaudamas bendrovei, 42-jų metų japonas atsakė turįs daugybę laiko, nes į darbą jis eina tris-keturias dienas per savaitę dirbdamas ten daugiausia šešias valandas per dieną. Pasak jo, trumpa darbo diena yra „Zozo“ sėkmės paslaptis; savo darbuotojus jis taip pat skatina dirbti efektyviau ir rasti įkvėpimo už biuro durų.
„Mūsų darbuotojai ėmė dirbti kitaip pagal atitinkamą programą: jie nešvaisto laiko nereikalingai veiklai, tuštiems pokalbiams, daug laiko atimantiems susirinkimams. Taip jie gali geriau susikaupti, susitelkti ties savo darbu, dirbti produktyviau ir po šešių valandų darbo keliauti namo“, - žurnalistams sakė Y. Maezawa Užsienio korespondentų klube Tokijuje, kur surengė spaudos konferenciją, skirtą jo planuojamai kelionei į Mėnulį.
„Zozo“, iki šių metų spalio žinoma kaip „Start Today“, šešių valandų darbo dienų programą pasirinko 2012 metais, sakė įmonės atstovė spaudai, pridurdama, kad kiekvienas bendrovės departamentas, įgyvendindamas šią programą, ją tobulina. Pasak atstovės spaudai, idėja dirbti intensyviai per trumpesnį laiką yra pagrindinis bendrovės kultūros principas. Šių metų kovo duomenimis, bendrovėje dirbo apie tūkstantį darbuotojų. Balandį bendrovė pradėjo samdyti kompiuterių specialistus, kurių metinė alga siekia 100 mln. jenų (883 tūkst. JAV dolerių).
„Zozo“ išaugo į stambų Japonijos internetinį prekybos mados prekėmis tinklą, kurio pardavimų apimtys praėjusiais fiskaliniais metais siekė 270 mlrd. jenų. Y. Maezawa sakė tikintis, kad per dešimt metų „Zozo“ taps pasauliniu prekės ženklu, iš pagrindų pakeitus žmonių įpročius drabužius įsigyti internetu; pavyzdžiui, šiais metais bendrovė debiutavo savo nauju gaminiu, kostiumu „Zozosuit“, kuris, su programėlės pagalba, išmatuoja kūno duomenis.
„Zozo“ akcijų vertė nuo 2007 metų šoktelėjo daugiau nei 24 kartus. Y. Maezawa nuo 2016 metų pardavė beveik pusės milijardų dolerių vertės akcijų. Gautas lėšas Y. Maezawa, būdamas aistringu meno kolekcininku, skyrė meno kolekcijoms įsigyti, jų turbūt pasiliko ir būsimai kelionei į Mėnulį Elono Musko bendrovės „SpaceX“ raketa. Kaip rodo „Bloomberg Billionaires Index“ (BBI) duomenys, jo turtas vertinamas 2,1 mlrd. JAV dolerių.
„Aš tikiu, kad jeigu nukeliausiu į Mėnulį, galėsiu dirbti dar geriau, dar tobuliau, - sakė Y. Maezawa. – Dirbti geriau man labai svarbu, ir tą mėginu įdiegti ir tarp savo darbuotojų“.