Pasaulinės logistikos direktorė Crystal Feasby ir jos komanda skubiai užkūrė elektroninės prekybos platformą, kad patenkintų staigiai išaugusią 2 mlrd. JAV dolerių kompanijos gaminamos įrangos paklausą. Kadangi krovinių gabenimas tuo metu buvo chaotiškas, įmonės produkcijos platintojams reikėjo informacijos apie pristatymus realiu laiku. Taigi „Haworth“ pradėjo naudoti „FourKites Inc.“ programinę įrangą, kad nustatytų vilkikų judėjimą ir padėtų klientams iš anksto įsivertinti trikdžius.
„Kaip ir jūs norite sužinoti, iš kur atkeliauja jūsų prekė, kurią užsisakėte iš ‚Amazon‘, taip ir mūsų pardavėjai nori žinoti, kada ji buvo išsiųsta, nori žinoti, kaip ji gabenama, ar vairuotojas nepatiria oro sąlygų, eismo ar kokių kitokių problemų“, – paaiškino C. Feasby.
Techninis tikslumas, kurio siekė „Haworth“, nebuvo tik laikinas pleistras krizės metu – dabar tai nuolatinė funkcija. Aukščiausio rango vadovai visame pasaulyje yra vis labiau įsitikinę, kad tokie atnaujinimai būtini po to, kai pandemija atskleidė gausybę technologinių tiekimo grandinės trūkumų ir žymų atsilikimą nuo skaitmeninės komercijos.