Jungtinės Karalystės maisto prekių pardavėjas teigia, kad tikisi gauti maždaug 165 milijonus svarų pajamų iš 301 parduotuvės, paskirstymo centrų ir biurų patalpų pardavimo. „Tesco“ praneša, kad per pastaruosius pusantrų metų jau pardavė 22 kitas lokacijas Lenkijoje už maždaug 200 milijonų svarų.
Ankstyvą ketvirtadienį Londone bendrovės akcijos pakilo net 1,2 proc.
„Tesco“ Lenkijos verslas kovojo su vis stiprėjančia konkurencija, ypač bendrojo vartojimo prekių sektoriuje, ir nukentėjo dėl parduotuvių darbo laiko sutrumpinimo.
„Mes matome didelį progresą savo versle Centrinėje Europoje, tačiau ir toliau matome rinkos iššūkius Lenkijoje. Šiandienos pranešimas leidžia mums sutelkti dėmesį į savo verslą Čekijoje, Vengrijoje ir Slovakijoje, kur turime stipresnes pozicijas rinkoje“, – BBC cituoja „Tesco“ generalinį direktorių Dave'ą Lewisą.
Pastaraisiais metais bendrovė mažina savo ekspansiją užsienyje: 2013 m. ji pasitraukė iš JAV, o dar po dvejų metų – ir iš Pietų Korėjos.
Šių metų pradžioje, kaip tik tada, kai prasidėjo „Covid-19“ pandemija, „Tesco“ savo operacijas Tailande ir Malaizijoje pardavė „Charoen Pokphand Group“ už 10,6 milijardo dolerių. Iš gautų lėšų bus finansuojama didelė grynųjų pinigų grąža akcininkams.
Pastaruosius kelis mėnesius bendrovės pardavimus prižiūrėjo generalinis direktorius Dave'as Lewisas. D. Lewisą, kurio dėka „Tesco“ visiškai pakeitė strategiją nuo tada, kai jis 2014 m. rugsėjo mėnesį pradėjo vadovauti bendrovei, spalį pakeis Kenas Murphy, atėjęs iš „Walgreens Boots Alliance Inc.“.
„Bloomberg“ praėjusiais metais pranešė, kad prekybos centrų operatorius inicijavo Lenkijos padalinio įvertinimą.