Šių metų kovą 50-ies metų Jeremy‘is Banneris žuvo, kai sedanui „Model 3“, kurį jis vairavo, nepavyko sustoti ar išvairuoti, norint išvengti susidūrimo su puspriekabe Floridos greitkelyje, teigiama ieškinyje, kuriame atsakovu įvardinamas ir puspriekabės vairuotojas. J. Banneris buvo įjungęs autopilotą maždaug 10 sekundžių prieš susidūrimą.
Bendrovės „Tesla“ atstovai neatsiliepė į prašymus pakomentuoti ieškinį, kuriame tvirtinama, jog bendrovė žinojusi, jog šis jos produktas turi trūkumų.
Nacionalinė transporto saugumo valdyba (NTSB) paskelbė preliminarinę ataskaitą apie avariją šių metų gegužę. Joje teigiama, kad automobilio duomenys parodė, jog avarijos metu autopilotas buvo aktyvuotas. Preliminariniai duomenys rodė, kad nei vairuotojas, nei „autopiloto“ sistema nevykdė jokių smūgio vengimo manevrų. J. Banneris buvo vedęs ir turėjo tris vaikus.
„Mes nekalbame vien apie šio defekto padarinius Bannerių šeimai, – jie siaubingi, – per spaudos konferenciją kalbėjo šeimos advokatas Trey‘us Lytalas. – Šie produktai yra su defektais.“
T. Lytalas palygino J. Bannerio avariją su panašia nelaime, per kurią 2016 metais žuvo „Tesla“ modelio „Model S“ savininkas Joshua Brownas, – automatinė sistema neužfiksavo sunkvežimio, todėl automobilis rėžėsi į jį visu greičiu. Šių metų gegužę „Apple“ inžinieriaus Walterio Juango, žuvusio per „Model X“ avariją Mauntin Vju, Kalifornijoje, šeima taip pat padavė bendrovę į teismą.