„Trečiadienį turėjome vieną sutrikimą dėl netiksliai išrašytų sąskaitų, tai yra, ne pagal kliento deklaruotą rodmenį, o vidutinį suvartojimą. Iškart identifikavus įsivėlusią klaidą reagavome nedelsiant ir sąskaitos buvo pataisytos. Ši situacija palietė 1390 klientų“, – teigia bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovas Paulius Kalmantas.
Redakcijai parašiusi Genovaitė (vardas pakeistas), sako, kad trečiadienį už praeitą mėnesį savitarnos sistemoje turėjo tris skirtingas sąskaitas už suvartotą elektrą.
„Po to gavau e-laišką, kad nekreipčiau dėmesio į sąskaitas ir mokėjimo neatlikčiau, nes jie padarė klaidą skaičiavimuose. Šį rytą (ketvirtadienį – red.) gavau e-laišką ir SMS su ta pačia mokėtina suma, kuri vakar savitarnos sistemoje buvo nurodyta, kaip mokėtina, tačiau kurios jie patys ragino nemokėti“, – teigia moteris.
„Bandant prisijungti ir atlikti mokėjimą ESO savitarnoje tiesiog sukasi ratukas ir parašyta „Kraunama“, tai kyla klausimas: kas čia per ESO naujametiniai fejerverkai“, – teiraujasi skaitytoja.
ESO atstovas pripažino, kad būta sutrikimo savitarnoje.
„Savitarnos svetainėje taip pat turėjome trumpalaikį sutrikimą ketvirtadienį ryte, dėl kurio klientams galėjo neatsidaryti sąskaita, tačiau kitų sutrikimų nestebime.
Bendrai kalbant, sistemos veikia tvarkingai ir ženklių sutrikimų nepastebime, nuolatos stebime situaciją“, – patikino P. Kalmantas.
ESO skirsto elektrą ir dujas, prižiūri tinklus, šalina gedimus, prijungia naujus klientus, šiuo metu vykdo išmaniųjų elektros skaitiklių diegimo projektą, yra atsakingas už garantinį elektros tiekimą. Operatorius priklauso valstybės kontroliuojamai bendrovei „Ignitis grupė“.