Nebežino, kas vyksta

„Norėčiau paprašyti pagalbos, kad niekas neįkliūtų į tokius spąstus, kaip dabar aš įkliuvau“, – taip laišką, siųstą redakcijai, pradėjo Vilniaus rajone gyvenantis Raimondas.

Anksčiau turėjęs sutartį su „Ignitis“, jis teigė dar kovo pabaigoje priėmęs sprendimą pakeisti elektros tiekėją. Palankų planą radęs „Elektrum Lietuva“, jis teigė nusprendęs, kad nuo balandžio 1-osios šis taps pasirinktu tiekėju.

„Tada, kaip pareigingas pilietis, paskambinau į „Ignitis“ ir pranešiau, kad ruošiuosi juos palikti.

Operatorė mane išklausė ir perspėjo, kad tokių atveju man bus skirta 95 Eur netesybų bauda. Ji peržiūrėjusi mano mokumą man pasiūlė pasirinkti biržos planą. Sutikau, o ji atsiuntė man atnaujintą sutartį.

Tada, aš kreipiausi į „Elektrum Lietuva“ ir paaiškinęs visą situaciją pasakiau, kad sutarties su jais nebus.

Operatorė viską supratusi pasakė, kad jokių problemų, sutartis dar neįsigaliojusi, tad anuliuos.

Aš sau ramiai ir gyvenau, kol nepradėjo „eiti“ visokios žinutės iš „Igničio“, kad sutartis nutraukta balandžio 1 d., ir, kad yra man priskaičiuoti 95 Eur“, – pasakojo Raimondas.

Vyras teigė susidūręs su vėjo malūnais, mat „Elektrum Lietuva“ teigė, kad sutartis taip ir neįsigaliojo, o „Ignitis“ atstovai, kad visgi sutartis pasirašyta ir galioja, nors gaunami laiškai rodė ką kitą.

„Po poros dienų vėl gaunu sąskaitą, kur priskaičiuotos netesybos, o sutartis nutraukta nuo balandžio 1 d.

Daug sykių ir „Elektrum Lietuva“ operatoriai sakė, kad sutartis nutraukta. Po to dar gavau žinutę, kad nuo gegužės 1 d. man įjungė garantinį tiekimą.

Aš išsiaiškinau, kad sutartį „Elektrum Lietuva“ su manim nutraukė, o kovo 26 d. buvo sudaryta nauja sutartis su manimi, nors aš nieko nesudarinėjau“, – stebėjosi vyras.

Jis teigė neseniai iš pastarojo tiekėjo gavęs ir sąskaitą, kurioje – 91 Eur.

Elektros tiekėjai: įvyko klaida

„Elektrum Lietuva“ atstovė spaudai Milda Basijokienė aiškino, kad iš įmonės pusės buvo padaryta klaida.

„Dėl to kliento jau atsiprašėme, o situaciją išsprendėme jo naudai.

Nesusipratimas įvyko, kai klientas, pasirinkęs mus savo nauju tiekėju ir sudaręs sutartį, kitą dieną persigalvojo. Dėl ankstesnio tiekėjo sutarties nutraukimui taikomų mokesčių klientas nusprendė pas jį sugrįžti, tik, deja, mūsų darbuotojas sistemoje teisingai nepažymėjo šios informacijos, todėl nuo sutarties įsigaliojimo datos objektas vis tiek buvo priskirtas mums, o sutartis su ankstesniu tiekėju nutrūko automatiškai.

Kai klientas dėl to kreipėsi į mus dar kartą, sutartį mes iš karto nutraukėme, tačiau už tą mėnesį, kol klientas naudojosi mūsų paslaugomis, ESO mums pateikė jo suvartojimo duomenis, pagal kuriuos mes jau buvome išrašę jam sąskaitą.

Kadangi iš mūsų pusės buvo padaryta klaida ir mūsų paslaugų teikimas buvo sustabdytas per vėlai, kaip prašė klientas, mes kreipėmės į ESO, kad sutartis būtų anuliuota nuo tos datos, kada sulaukėme pirmojo kliento prašymo. ESO patvirtino, kad atliks perjungimą atbuline data, nuo kurios klientas bus priskirtas ankstesniam tiekėjui“, – aiškino ji.

Atstovė patikino, kad klientui jų išrašytos sąskaitos nereikės apsimokėti, ji bus anuliuota.

„Tai jau paaiškinome ir pačiam klientui, apie situacijos sprendimą jis žino, sutinka su tuo“, – sakė ji.

Komentarą dėl situacijos pateikė ir „Ignitis“ ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė.

„Atsiprašome kliento už nepatogumus, įvyko klaida.

Nuo balandžio 1 d. klientas buvo pasirinkęs kitą nepriklausomą tiekėją. Tačiau balandžio 18 d. kreipėsi į mus, sakydamas, kad persigalvojo ir atšaukė neįsigaliojusią sutartį su kitu nepriklausomu tiekėju.

Balandžio 24 d. mes kreipėmės į operatorių, kad šis atstatytų kliento sutartį su mumis nuo balandžio 1 d., tačiau operatorius atmetė prašymą atstatyti sutartį su mumis, motyvuodamas tuo, jog iš kito nepriklausomo tiekėjo negavo sutarties atšaukimo nuo balandžio 1 d.

Gegužės 5 d. mes papildomai kreipėmės į operatorių, užregistravome naują prašymą klientą priskirti mums“, – sakė atstovė.

Skaitytojas „Delfi“ informavo neseniai sulaukęs elektros tiekėjų kreipimosi. Kaip patikino, situacija išsisprendė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)