Šio laivo SGD saugyklų talpa sieks 6 tūkst. kub. m. Naujasis laivas-saugykla užtikrins mobilų ir efektyvų SGD tiekimą augančiam skaičiui SGD varomų laivų Baltijos jūros šiaurės rytų regione ir sausumos klientams, teigiama bendrovės pranešime.

Šis laivas priims SGD iš Baltijos jūros regiono terminalų ir paskirtys jas objektams Baltijos jūros baseine. „Pagrindinė laivo veikla bus sutelkta Suomijos įlankoje, kur akivaizdžiai jaučiamas švarios energijos poreikis“, - teigia „Eesti Gaas“ stebėtojų tarybos pirmininkas Ainas Hanschmidtas.

„Eesti Gaas“ šį SGD laivą-saugyklą nuomos ilgalaikio frachtavimo sąlygomis iš savo patronuojančiosios bendrovės ir laivo savininkės „Infortar AS“. Techninis laivo valdymas pavestas pirmaujančiai šiame regione laivybos bendrovei „Tallink Grupp“.

„2016 m. „Eesti Gaas“ išplėtė SGD tiekimo ir saugojimo apimtis pasirašiusi ilgalaikę SGD bunkeriavimo sutartį su „Tallink“. Stebėjome, kaip per pastaruosius metus išaugo šios bendrovės patirtis SGD srityje ir techninė kvalifikacija - būtent tai leido sukurti sėkmingą naujojo laivo-saugyklos techninę koncepciją. Šiandien esame stambiausia SGD tiekimu užsiimanti bendrovė regione, taip pat - pagrindiniai veikėjai, skatinantys SGD kaip švaraus jūrinio kuro naudojimą“, - sako „Eesti Gaas“ valdybos narys Margusas Kaasikas.

Naujasis laivas prisidės prie Baltijos jūros švarinimo ir sumažins taršą aprūpindamas didelį skaičių regione plaukiojančių laivų SGD. SGD šiandien yra švariausia iš visų jūrinio kuro rūšių. Naudojant SGD gerokai sumažėja teršalų emisijos į jūrą: anglies dvideginio išmetama 30 proc. mažiau, o kietųjų dalelių emisijos sumažinamos 100 proc.

SGD laivas-saugykla padės sukurti mobilią aprūpinimo SGD infrastruktūrą, kuri paskatins naujų SGD varomų laivų statybas Baltijos jūros regione, todėl galima tikėtis, kad bendras metinis emisijų kiekis ateityje sumažės daugiau kaip 66 tūkst. tonų.

Šiame laive-saugykloje veiks dviejų rūšių degalų vienalaikio naudojimo varikliai ir privairavimo įrenginiai, kurie palengvins manevravimą laivams atsidūrus greta vienas kito. Laivas atitiks 1A ledo klasę atsižvelgiant į Suomijos ir Švedijos reglamentus. Tad laivas galės plaukioti visus metus net ir atšiauriausiomis sąlygomis, kurios būdingos šiam regionui.

Naujasis laivas galės vykdyti kuro saugojimo ir tiekimo veiklą tiek uostuose, tiek už jų ribų, kur yra numatytos inkaravimo vietos. Be to, dėl pažangaus korpuso dizaino ir SGD varomų variklių šio laivo teršalų emisijos bus gerokai mažesnės nei tradicinių laivų.

Saugyklų ir vamzdžių sistema bus iš dalies įrengta ir matomoje denio vietoje, kad būtų užtikrinta patogi prieiga ir pritaikymo galimybės, atitinkančios sparčiai besivystančios SGD rinkos sąlygas.

Šis projektas bendrai finansuojamas iš ES lėšų pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonės programą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)