„Bendrai turime apie 400 klientų kreipinių, dėl sutrikusio elektros energijos tiekimo, kurie siejami su įvykusia audra“, – Eltai pirmadienį sakė R. Juodkienė.
„Visiems šiems klientams planuojame elektros energiją atstatyti šiandien. Jeigu neįmanoma, statysime generatorius, tačiau taškų, kuriuose juos įmanoma naujai pajungti yra minimaliai“, – pabrėžė ji.
ESO duomenimis, 250 vartotojų dar neturi elektros energijos, 50 neturi fazės, jiems teikiama nekokybiška elektros energija, ką operatorius laiko pavojinga situacija. Tuo metu su 100 vartotojų, kurie neturi išmaniosios apskaitos, nepavyksta susisiekti ir gauti patvirtinimo dėl elektros energijos tiekimo buvimo.
R. Juodkienė pabrėžė, kad dėl to, jog ši informacija paremta klientų kreipiniais, dalis pranešimų apie pradingusią elektrą galėjo kartotis.
„Ir čia yra visi vartotojai, kurie elektros energijos neturi ir registravo sutrikimus iki sekmadienio popietės nuo audros pradžios. Taip pat sudarinėjame sąrašą ir tikriname vartotojus, kurie apie sutrikimus pranešė sekmadienio vakarą, pirmadienį ir vėliau. Mat dalis jų pranešimų dubliuojasi, kiti jau pašalinti“, – komentuoja ji.
ELTA primena, kad po praėjusį sekmadienį praūžusios audros užtrukus elektros energijos tiekimo atstatymui ir daliai vartotojų dėl to patyrus nuostolių, ESO priėmė sprendimą kai kuriems gyventojams sumokėti kompensaciją. Ji bus suteikta daugiau nei 72 val. elektros energijos neturėjusiems asmenims.