„Suprasdami, kad net trumpi trikdžiai gali sugadinti šventes, šiemet ir toliau tęsime gerąją praktiką – planinius darbus atidėsime, tačiau komandos dirbs ir reaguos į sutrikimus, o įprastas grafikas bus atnaujintas po Naujųjų metų.
Tuomet grįšime prie įprasto darbų ritmo: planuodami atjungimus iš anksto informuosime klientus, tarsimės su jais dėl patogiausios datos ir, pagal galimybes, kai kuriuose objektuose užtikrinsime elektros energijos tiekimą pajungdami generatorius“, – sako ESO atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.
Ji primena, kad planiniai elektros energijos atjungimai vykdomi prijungiant naują klientą prie tinklo, taip pat vykdant būtinus rekonstrukcijos ar remontus darbus. Pastarieji yra svarbūs norint išvengti elektros energijos sutrikimų, kurie gali būti netikėti ir reiktų laiko juos pašalinti.
Anot ESO atstovės, bendrovė šaltuoju metų laiku įvertina ir oro temperatūrą.
„Kai temperatūra nukrenta žemiau 10 laipsnių, visi planiniai darbai, kurių metu reikia laikinai nutraukti elektros energijos tiekimą, atšaukiami. Temperatūrai svyruojant tarp 5–10 laipsnių šalčio, atjungimai trunka ne ilgiau nei 5 valandas, o iki -5 laipsnių planinius atjungimus vykdome įprastai“, – teigia R. Juodkienė.
Visą šventinį laikotarpį – nuo gruodžio 23 d. 13 val. iki sausio 1 d., išskyrus gruodžio 30 d., bus atliekami tik tie darbai, kurie yra būtini norint užtikrinti patikimą elektros energijos tiekimą arba šalinant sutrikimus.
„ESO inžinieriai budės visą šventinį laikotarpį ir bus pasirengę operatyviai reaguoti į iškvietimus ir atlikti visus skubius darbus. Pavyzdžiui, prireikus suremontuoti oro linijas, kurias nutraukė krentantys medžiai ar jų šakos, taip pat remontuoti transformatorines, tvarkyti pažeistas kabelių linijas“, – sako atstovė ryšiams su visuomene.
Klientai informuojami iš anksto
Planiniai tinklo priežiūros darbai skirti tinklo patikimumui bei plėtrai ir privalo būti atliekami nuolatos, kad būtų užtikrinamas kokybiškas ir patikimas elektros tiekimas vartotojams.
„Planinius darbus mūsų inžinieriai stengiasi atlikti kaip įmanoma greičiau. Apie numatomus darbus klientus nurodytais kontaktais – elektroninių paštu ir/arba trumpąja SMS žinute – informuojame prieš 5 kalendorines dienas ir siunčiame priminimus likus dienai iki darbų pradžios.
Todėl yra ypatingai svarbu, kad šiems pasikeitus, klientai atnaujintų savo duomenis ESO savitarnos sistemoje. Esant išskirtinėms situacijoms, kartu su vartotojais ieškome tinkamiausio laiko, kada būtini darbai galėtų būti atlikti, sukeliant kuo mažiau nepatogumų“, – aiškina R. Juodkienė.