Informaciją apie gautą trumpąją SMS žinutę bendrovė „Ignitis“ gavo iš budraus kliento, kuris nepasitikėjęs gauta informacija, kurią siuntė sukčiai, apsimetantys bendrove, kreipėsi į klientų aptarnavimo centrą ir informavo apie bandymą išvilioti pinigus.

Žinutėje pateikiama informacija apie tariamą įsiskolinimą, nurodomas sąskaitos numeris, į kurią reikalaujama pervesti tariamą skolą, teigiama, jog nesumokėjus skolos, išieškojimas bus perduodamas skolų išieškojimo įmonei.

„Ignitis“ primena, kad nesiunčia klientams SMS žinučių su nurodytais sąskaitos numeriais. Kilus įtarimų dėl gautų SMS pranešimų, klientams pirmiausia rekomenduojame tokio pranešimo pagrįstumą pasitikrinti prisijungus prie e.ignitis.lt savitarnos, kur tiksliai bus galima matyti mokėjimo situaciją arba susisiekus su bendrove internetu – live pokalbis yra greičiausias konsultavimo būdas, o neturint galimybės naudotis internetu – pasiskambinti oficialiu bendrovės klientų aptarnavimo numeriu +37061121802.

Bendrovė primena visais atvejais atkreipti dėmesį į žinutės siuntėjo pavadinimą, SMS žinutės nuo bendrovės „Ignitis“ siunčiamos IGNITIS vardu, o ne kokiu nors kitu telefono numeriu. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į gramatiką, sukčiai nėra stiprūs šioje srityje, daro daug rašybos klaidų. O svarbiausia – neskubėti, pirmiau pasitikrinti informaciją.

Informacijos apie nuo sukčių nukentėjusius asmenis dėl šio konkretaus atvejo bendrovė neturi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją