Prieš pasibaigiant valstybės kompensacijai už elektros energiją, 470 tūkst. bendrovės klientų pasinaudojo galimybe ir susimažino kainą, o apie penktadaliui to nepadariusių, „Ignitis“ vienašališkai sumažino kainą iki 28 ct/kWh, kad klientams iki tol turėtos sąlygos neblogėtų, rašoma „Ignitis“ pranešime.

Kaip teigia „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovas Andrius Kavaliauskas, beveik pusmetį bendrovė buvo sutelkusi ypač daug dėmesio klientų informavimui apie galimą plano keitimą, nepaisant to, kad dauguma klientų buvo sudarę ilgalaikes fiksuotos kainos sutartis.

„Matydami galutinius skaičius, jaučiamės atlikę prasmingą darbą. Beveik pusė milijono klientų, kurie ėmėsi veiksmų ir patys pasikeitė planus, susimažino kainą yra labai geras rezultatas, jaučiame, kad mūsų raginimai buvo išgirsti. Kitas svarbus dalykas – ištesėjome savo pažadą – vienašališkai sumažinome kainą tiems, kas dėl vienokių ar kitokių priežasčių nesiėmė to padaryti patys. Mums svarbu, kad klientams sąlygos neblogėja, nepaisant to, jog nelieka valstybės kompensacijų“, – komentavo A. Kavaliauskas.

Ypač aktyvūs „Ignitis“ klientai buvo paskutinę birželio savaitę. Vos sugrįžę po šventinio savaitgalio, jau sekmadienį antroje dienos pusėje klientai dar intensyviau ėmėsi planų keitimo, skambučių skaičius klientų aptarnavimo telefonu išaugo triskart, stebėtas gerokai didesnis srautas savitarnoje, o nuo pirmadienio daugiau kaip 50 proc. didesnis klientų srautas buvo ir visuose „Ignitis“ klientų aptarnavimo centruose. Rekordiniam klientų aktyvumui bendrovė buvo gerai pasiruošusi, planų keitimas vyko sklandžiai.

Nepriklausomą elektros tiekėją „Ignitis“ yra pasirinkę daugiau kaip 920 tūkst. klientų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją