„Perlas Energija‟ savo interneto svetainėje skelbia, kad buitiniams vartotojams dengia fiksuotos kainos skirtumą tarp tos, kurią taikė ši bendrovė, ir naujo tiekėjo kainos (įskaitant ir visuomeninį, ir garantinį tiekimą), bet ne daugiau nei 6,31 cento už kilovatvalandę.

  • Kompensacijos mokamos už rugsėjo-gruodžio mėnesiais sunaudotą elektrą tiems vartotojams, kurių fiksuota kaina būtų galiojusi iki 2022 metų gruodžio 31 dienos.
  • Vartotojams, kurių kainos galiojimas pasibaigęs ir tiems, kurie buvo pasirinkę su birža susietą planą, kompensuojama už vieną, rugsėjo mėnesį.


Sulaukus pirmosios sąskaitos iš naujo tiekėjo/visuomeninio tiekėjo/garantinio tiekimo, galima ją pateikti „Perlas“ terminale arba įkelti internetinėje savitarnoje, tuomet bus suskaičiuotas ir išmokėtas susidaręs kainos skirtumas pagal galiojančias kompensavimo taisykles. Išmokos bus mokamos tik tam pačiam savininkui, kuris buvo sudaręs sutartį su „Perlas Energija“.

Suskaičiuoti savo būsimą kompensacijos dydį galima interneto skaičiuoklėje.

Kompensacijas gaus tik tie klientai, kurie kreipsis ir pateiks naujojo tiekėjo sąskaitas, o jei nebus kreiptasi iki sausio 20 dienos, kompensacijų bendrovė neišmokės.

Perlas Energija

„Perlas Energija‟ direktorius Vilius Juraitis komentavo „Delfi‟, kad iki pirmadienio, sausio 16 dienos, bendrovė gavo 23,123 tūkst. paklausimų ir išmokėjo 316,615 tūkst. eurų kompensacijų.

Tarp kompensacijų mokėjimo sąlygų bendrovė nurodo ir tai, kad klientas būtų pasirinkęs kitą nepriklausomą tiekėją, grįžęs į visuomeninį tiekimą ar perkeltas į garantinį tiekimą ne anksčiau nei rugpjūčio 5 dienos.

„Iki rugpjūčio 5 d. vykdėme veiklą be jokių pokyčių, tad kompensacijas teikiame klientams, kurie tą dieną, kai pranešėme keičiantys klientų sutartis iš fiksuotų planų į nefiksuotus, vis dar buvo mūsų klientais ir pasirinko naują tiekėją, grįžo į visuomeninį tiekimą arba buvo perkelti į garantinį po to, kai pranešėme apie pokyčius.

Klientai, nusprendę keisti tiekėją iki pranešimo apie pokyčius, kompensacijos negauna, nes tuo metu jau nebebuvo mūsų klientais ir sprendimą keisti tiekėją priėmė ne dėl to, jog „Perlas Energija“ keitė sutarties sąlygas ir vėliau sustabdė veiklą“, – aiškina V. Juraitis.

Vilius Juraitis

„Perlas Energija‟ teigia, kad jeigu jos buvęs klientas vietoj turėto fiksuotos kainos plano sudarydamas sutartį su kitu nepriklausomu elektros energijos tiekėju pasirenka biržos planą, tuomet kompensacija yra apskaičiuojama pagal „Perlas Energija“ kliento turėto fiksuoto plano 1 kWh kainos ir panašaus plano 1 kWh kainos skirtumą, bet ne daugiau kaip didžiausia kompensuotina 1 kWh kaina.

Klientams, kurie turėjo 18 mėn. fiksuotos kainos sutartį bus skiriama papildoma kompensacija po šių metų sausio 20 dienos. Apie tai, kaip tokia kompensacija bus apskaičiuota ir išmokėta, tuos klientus bendrovė informuos individualiai.

Pernai rugpjūčio 5 dieną „Perlas Energija‟, tuomet turėjusi iki 200 tūkst. klientų, pranešė, jog naikina fiksuotos kainos planus ir visus vartotojus perkelia į su biržos kaina susietus planus.

Rugpjūčio 18 dieną paskelbta, kad bendrovė stabdo veiklą: elektrą tieks iki 2022 metų rugpjūčio 31 dienos, o naują tiekėją klientai turi pasirinkti iki rugpjūčio 28 dienos.

Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) šiemet ketina apskaičiuoti bei išieškoti valstybei padarytą žalą iš „Perlas Energija“, sausio pradžioje skelbė BNS. Be to, reguliuotojas pirmąjį šių metų ketvirtį ketina pradėti tikrinti, kaip nepriklausomi tiekėjai panaudojo praėjusių metų antrąjį pusmetį vartotojų kainai taikytas valstybės kompensacijas.

Elektrą gyventojams šiuo metu tiekia bendrovės „Elektrum Lietuva‟, „Enefit‟, „Ignitis‟, o tiktai su birža susietus planus siūlo „EGTO energija‟ ir „Birštono elektra‟.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją