„Litgrid“ Perdavimo tinklo departamento direktoriaus Vidmanto Grušo teigimu, remonto pradžios atidėjimas nėra vėlavimas, o kaip vieną priežasčių jis įvardijo movų testavimą bei gaisrus Švedijoje.
„Smulkių priežasčių gali būti įvairių: movos yra unikalios ir jų dizaino patobulinimas – sunku prognozuoti kūrybinį procesą, movų bandymų metu kelios dienos užsitęsė dėl pačios bandymo įrangos smulkių gedimų (...) Atsižvelgimas į padidintą gaisro pavojų pareikalavo laiko – rangovas turi suderinti grėsmių planą su savivaldybėmis, kad būtų gaunami reikiami leidimai darbams“, – trečiadienį spaudos konferencijoje sakė V. Grušas.
Kabelį gamino ir tiesė Švedijos bendrovė ABB, tačiau remonto darbus perėmė Danijos kompanija NKT.
„ABB perdavė savo verslą (...) NKT kasimo darbams samdosi subrangovą – „Kauno tiltus“, – teigė V. Grušas.
Trečiadienį pranešta, kad movos turėtų būti keičiamos nuo rugpjūčio 16 iki spalio 28 dienos. Anksčiau skelbta, kad darbai prasidės liepos 30 dieną ir tęsis iki spalio 10 dienos.
Remonto, kurio metu bus keičiama 116 sausumos movų: Lietuvoje – 22, o Švedijoe – 98.
550 mln. eurų vertės 453 kilometrų „NordBalt“ nutiesta 2015-ųjų pabaigoje, jungtis pradėjo veikti 2016-ųjų pradžioje.