6 tūkst. kubinių metrų SGD talpos, beveik 100 metrų ilgio laivas užsakovei turėtų būti perduotas antrąjį 2020-ųjų pusmetį. Jis aptarnaus šiuo kuru varomus laivus Baltijos jūros šiaurės rytuose, daugiausia Suomių įlankoje.

SGD bunkeriavimą laivas galės atlikti tiek uostuose, tiek ir jūroje. Jis atitiks 1A ledo klasę, taps vieninteliu šioje Baltijos jūros dalyje galinčiu plaukioti ištisus metus, pažymima „Eesti Gaas“ pranešime.

Projekto sąmata ir jo finansavimo šaltiniai pranešime nenurodomi, tačiau teigiama, jog dalis išlaidų bus padengta Europos Sąjungos fondo „CEF Transport“.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)