„Sulaukėme daugiau nei pusės tūkstančio gyventojų prašymų dėl tiesioginių nuostolių atlyginimo. Beveik pusė jų prašo atlyginti (nuostolius – ELTA) dėl sugedusio maisto, trečdalis – dėl generatoriaus įsigijimo ar nuomos, taip pat kuro, mažesnioji dalis – dėl apgyvendinimo“, – penktadienį LRT Radijui sakė ESO ryšių su visuomene projektų vadovas Justinas Petkus.

Vis tik nors gyventojai ir pradėjo pildyti prašymus, jų dalis gana nedidelė, atkreipia dėmesį ESO atstovas.

„Mūsų skaičiavimais, elektros energijos daugiau negu 72 val. neturėjo daugiau gyventojų, tad prašymą gali pateikti daugiau gyventojų“, – pažymėjo jis.

Pasak J. Petkaus didžioji dalis gyventojų, pildydami prašymus, pateikia ir kitus reikiamus dokumentus, tokius kaip sugedusio maisto nuotraukos, pirkimo čekiai, banko išrašai. Savo ruožtu su tais gyventojais, kurie nepateikė tam tikrų dokumentų, ESO susisiekia, prašydamas patikslinti jų prašymus.

ELTA primena, kad po liepos pabaigoje šalyje praūžusios audros užtrukus elektros energijos tiekimo atstatymui ir daliai vartotojų dėl to patyrus nuostolių ESO priėmė sprendimą kai kuriems gyventojams sumokėti kompensaciją. Ji bus suteikta daugiau nei 72 val. elektros energijos neturėjusiems asmenims.

Savivaldybės lygio ekstremaliąją situaciją dėl audros padarinių yra paskelbusios Vilniaus rajono, Radviliškio, Joniškio, Akmenės rajono, Šiaulių ir Šakių rajonų savivaldybės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją