Dėl greitai sutelktų ESO bei rangovų komandų beveik visi gedimai – net 90 proc. – pašalinti per vos 14 valandų, rašoma įmonės pranešime spaudai.

Nuo gamtos stichijos labiausiai nukentėjo Kauno regionas, Prienų ir Kaišiadorių rajonai. Daugelyje vietų gedimus lėmė gausus žaibavimas ir ant oro linijų virtę medžiai.

ESO ir rangovų komandos dirbo visą parą – šeštadienio naktį sutrikimus šalino 44 brigados ir sekmadienį 6 val. ryto elektrą jau turėjo 45 tūkst. klientų. Sudėtingi gedimai atokiose vietovėse pašalinti pirmadienį. Per visą savaitgalį energijos sutrikimus šalino per 300 žmonių.

Gedimų skaičiumi praūžusi audra gerokai viršijo per Velykas iškritusio gausaus sniego padarinius, kai be elektros buvo likę 80 tūkst. klientų. Per savaitgalį pašalinti 782 gedimai 10-0,4 kV tinkle, (Velykų savaitgalį jų buvo 456). Gerokai sutrumpėjo vieno gedimo tvarkymo laikas – savaitgalį tam buvo sugaištos vidutiniškai 6 val. (per Velykas – 10 val.).

„Operatyvus reagavimas ir greitas energijos tiekimo atstatymas yra svarbiausias mūsų tikslas. Bet matydami vis dažnesnes ekstremalias gamtos stichijas, suprantame, kad pašalinti gedimus nepakanka. Investuojame į gamtos reiškiniams atsparius požeminius kabelius, elektros linijų automatizavimą ir kitas technologijas, leidžiančias gyventojams turėti patikimą energijos tiekimą nepriklausomai nuo aplinkos poveikio“, – sako Saulius Vaičekauskas, ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius.

ESO šiemet toliau didina investicijas į požeminių elektros kabelių tinklą. Iš viso per 2017 metus planuojama 2662 kilometrus oro linijų pakeisti į požeminius kabelius – 2,6 karto daugiau nei pernai. Bendrovė per 2017-2018 metus visoje Lietuvoje taip pat ketina automatizuoti 142 labiausiai pažeidžiamus vidutinės įtampos elektros skirstomojo tinklo oro linijų ruožus. Dėl to energijos paslaugų kokybė pagerės beveik 138 tūkst. klientų. Šiuo metu ESO yra automatizavusi 108 linijas.

Gerindama klientų aptarnavimą, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu. Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, todėl žmonės paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)