Praėjusią savaitę Ignalinoje gyvenanti ESO klientė sulaukė melagingos ir su gramatinėmis klaidomis parašytos SMS, kuria klientė buvo raginama padengti tariamą 153,74 euro skolą už suteiktas paslaugas.
„Mielas kliente, LESTO bendrovės (dabartinė ESO) Ignalinos skyrius pranesa, kad jusu isiskolinimas uz elektros energija yra 153,74 Eur. Prasome sumoketi uz suteiktas paslaugas, nes kitu atveju bus nutrauktas paslaugos tiekimas. Is anksto dekojame. Jei apmokejote paskutiniu laiku, labia atsiprasome uz sutrukdyma. ESO”, - tokia žinutė (tekstas netaisytas - DELFI) atėjo į klientės telefoną.
Vis dėlto paslaugų gavėja nepatikėjo klasta ir susisiekė su ESO darbuotojais, kurie patvirtino, jog klientė skolų neturi.
„Toks sukčiavimo būdas, kai skambučiais ar SMS prašoma pervesti pinigus į nurodytą sąskaitą banke, – dažnas. ESO tik siunčia trumpąsias žinutes ar elektroninius laiškus klientams, informuodama apie kliento elektros energijos suvartojimą ir jo mokėjimus. Mūsų siunčiamose žinutėse visada nurodomas siuntėjas – ESO. Tuo atveju, kai siunčiame elektroninį laišką, visada nurodome svarbiausius duomenis: kliento kodą ir objekto adresą. Kilus klausimams, prašome klientų susisiekti mūsų trumpuoju numeriu 1802 ar per kontaktų forma savitarnos portale www.manogile.lt“, – sakė ESO Prevencijos skyriaus vadovas Jonas Šneideraitis.
Apsimesdami ESO darbuotojais, sukčiai užsuka ir į gyventojų namus. Tokiais atvejais jie dažniausiai teigia, jog nori pakeisti ar patikrinti elektros skaitiklio. Tačiau po tokių apsilankymų, deja, kai kurie pasigenda savo santaupų ar kito turto.
ESO darbuotojai visuomet vilki aprangą su bendrovės skiriamaisiais ženklais, turi ir pateikia specialius pažymėjimus, patvirtinančius įgaliojimą vykdyti darbus. Darbus atliekantys rangovai taip pat privalo turėti ir pateikti specialius pažymėjimus, patvirtinančius ESO įgaliojimą atlikti darbus.
Be to, ESO darbuotojai į klientų namus vyksta bendrovės logotipu pažymėtais automobiliais. Įtarus apgavystę, gyventojai prašomi nedelsiant pranešti policijai.