Tyrimą atlikusi Konkurencijos taryba 2015 m. rugsėjo 9 d. pripažino, kad savivaldybės sprendimai sukūrė skirtingas konkurencijos sąlygas ūkio subjektams, norėjusiems dalyvauti Alytaus miesto šilumos ūkio modernizavimo procese ir pažeidė sąžiningos konkurencijos principus, rašoma Konkrencijos tarybos pranešime spaudai.
Alytaus m. savivaldybė 2005 m. be konkurencingos procedūros papildomam 10 metų terminui pratęsė su bendrove „Litesko“ sudarytas šilumos tinklų modernizavimo bei turto nuomos sutartis.
Savivaldybė taip pat 2007 m. vienašališku sprendimu pakeitė reikalavimus dėl „Litesko“ investicijų ir turto perdavimo, privilegijavo bendrovę kitų ūkio subjektų atžvilgiu ir tokiu būdu pažeidė Konkurencijos įstatymą.
LVAT konstatavo, kad Alytaus m. savivaldybė privalėjo savo veikloje paisyti Konkurencijos įstatymo numatyto teisinio reguliavimo ir elgtis taip, kad, įgyvendindama jai priskirtas funkcijas, priimdama teisės aktus ar kitus sprendimus, neteiktų privilegijų ir nediskriminuotų atskirų ūkio subjektų ar jų grupių, dėl ko atsirastų ar galėtų atsirasti konkurencijos sąlygų skirtumų atitinkamoje rinkoje konkuruojantiems ūkio subjektams.
Savivaldybė, pratęsusi šilumos tinklų modernizavimo sutartį dar papildomiems 10 metų (konkurso taisyklėse buvo numatytas 15 metų sutarties terminas be galimybės jį pratęsti) ir suteikusi galimybę pasilikti dalies investicijų nuosavybę (konkurso taisyklėse buvo numatyta, jog pasibaigus sutarčiai naujai sukurtas turtas turės būti sugrąžintas), privilegijavo vieną ūkio subjektą, t. y. „Litesko“.