Gavo „stebuklingą“ sąskaitą

ESO nustačius, kad vartotojo elektros skaitliukas sugedęs, specialistai peržiūrėjo sąskaitas nuo gegužės iki rugsėjo ir paskaičiavo permoką. Iš elektros tiekėjo „Enefit“ už spalio mėn. suvartotą elektrą gavęs sąskaitą klientas nustebo mokėtina suma, nors kompensacija už permoką paskaičiuota. Be to, sąskaitoje nesutampa skaičiai, todėl neįmanoma suprasti, kaip ši suma atsirado.

„Pastebėjau, kad mano elektros skaitliukas blogai skaičiuoja ir daug rodo, išjungus visus elektros prietaisus, jis toliau sukasi. Todėl išsikviečiau ESO, kuris nustatė, kad skaitliukas – sugedęs. Darbuotojai už kelis mėnesius atliko naujus skaičiavimus, todėl išėjo už tam tikrą kiekį kilovatvalandžių permoka.

Gavau 44 eurų sąskaitą už spalį. Nustebau, nes turėjau gauti kompensaciją, ir dar tiek turiu mokėti. Todėl atsidariau panagrinėti man atsiųstą sąskaitą. Pasirodo, ji – „stebuklinga“, absoliučiai niekas ten neaišku“, – pasakoja Arnas.

Arnas su Delfi pasidalijo iš elektros tiekėjo gauta sąskaita (žr. nuotrauka). Anot jo, per kelis sąskaitos lapus išdėstytose lentelėse nurodyti skaičiai – chaotiški, vienur skaičiuojama su PVM, kitur – be, todėl paprastam vartotojui sudėtinga suprasti situaciją.

„Kaip paprastam žmogui suprasti tokią sąskaitą? Tose lentelėse kažkoks chaosas – liepos mėnuo, paskui rugsėjis, iš pradžių suma be PVM, paskui jau kitam lape – su PVM, paskui vėl be. Kaip pačiam pasiskaičiuoti ir įsitikinti, kad viskas gerai?“ – piktinasi vilnietis.

Penkis kartus aiškino tą pačią situaciją

Dėl to jis net penkis kartus kalbėjosi su skirtingais „Enefit“ darbuotojais, tačiau šie per mėnesį problemos vis dar neišsprendė. Vyras jau gavo sąskaitą už lapkritį, todėl kaupiasi skola.

„Iškart paskambinau tiekėjui, situaciją užregistravo, turėjo su manimi susisiekti, bet to nepadarė. Antrą kartą skambinau, tą patį papasakojau kitam žmogui – dar kartą užregistravo, bet su manimi nesusisiekė. Trečią kartą skambinu ir pasakoju tą pačią istoriją dar kitam žmogui, vėl iš naujo registruoja, bet niekas taip ir nepaskambino.

Po šio pokalbio gavau žinutę, kad galima jį įvertinti. Buvau piktas, todėl pokalbį įvertinau nuliukais. Tada su manim susisiekė klientų aptarnavimo skyriaus vadovė – vėl viską jai papasakoju, ir pažada, kad pasižiūrės.

Po kelių dienų galiausiai skambina darbuotoja ir praneša, kad mano sąskaita peržiūrėta: „Mes jus suprantame, sąskaita – klaidinga, tačiau mokėjimo suma – gera.“ Kaip suprasti? Kaip man tikėti šiais žodžiais, nes matau, kad skaičiai klaidingi ir nesutampa. Sudėjus pirmus du skaičius ir atėmus kompensaciją, turėtų būti minusas, todėl noriu jį ir turėti, o ne pliusą.

Tada paklausiau paprastai: ar tuos lentelėse esančius skaičius suskaičiavęs, gausiu tuos sąskaitoje nurodytus 44 eurus? Darbuotoja sako: „Turbūt taip, bet greičiausiai ne. Lentelėje truputį skaičiuota su PVM, šiek tiek – be PVM, todėl būtų labai sunku suskaičiuoti.“


Galiausiai man pažadėjo atsiųsti naują teisingą sąskaitą. Taigi dar kartą pasitikslinau, ar tai reiškia, kad ši sąskaita neteisinga? Vėl aiškina, kad suma – teisinga, bet neteisingi skaičiavimai“, – Delfi pasakoja vilnietis.

Pažadėjo naują sąskaitą atsiųsti per 10 d. d.

„Enefit“ darbuotoja jam neva pažadėjo naują sąskaitą atsiųsti per 10 darbo dienų.

„Jei jau iškėlėme šį klausimą, kodėl iškart negali man atsiųsti pataisytos sąskaitos? Kodėl ir taip laukęs mėnesį turiu laukti dar 10 darbo dienų?

Nuo pokalbio praėjo kelios dienos, mes jau mėnesį laiko „tampomės“, nemoku už spalio ir lapkričio elektros sąskaitas, nes vis dar nežinau, kiek man mokėti, todėl kaupiasi skola. Sausį susikaups daug pinigų, tada jau nebeturėsiu iš ko susimokėti. Nesu turtuolis, kad bet kada galėčiau susimokėti didelėmis sumomis“, – piktinasi klientas.

„Enefit“: situacija netipiška

Kelias dienas situaciją nagrinėjęs tiekėjas pažymėjo, kad ši situacija – netipiška, ir ieškant problemos priežasčių teko nuodugniai peržiūrėti sistemas tiek Lietuvoje, tiek Estijoje.

Viso „Enefit“ turi 120 tūkst. fizinių klientų ir tokia situacija mums yra netipiška. Visų pirma, turime pripažinti, kad sąskaitoje yra netikslumas ir už tai atsiprašome mūsų kliento. Kadangi situacija neeilinė, aiškinimuisi prireikė daugiau laiko nei įprasta. Dėl šitos priežasties atsakymas klientą pasiekė ne taip operatyviai.

Kartu galime nuraminti klientą – skolos jam tikrai nebus skaičiuojamos, o tiksli sąskaita bus pateikta artimiausiu metu“, – patikina „Enefit“ rinkodaros vadovas Deividas Kranauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)