Kartu su SEB banko prezidento pavaduotoju Virginijumi Doveika jauno verslininko konsultantu tapusi informacinių technologijų verslo žvaigždė atskleidė didžiausias bendrovės „Dreamhouse“ veiklos spragas ir patarė, kaip jas kuo greičiau užtaisyti.

Ar konsultantų patarimai buvo įgyvendinti?

Nors 2008-aisiais Kaune įsteigta įmonė dirba pelningai, o apyvarta šiandien jau skaičiuojama milijonais, jos augimo tempas, ekspertų akimis, pernelyg vangus ir gali lemti verslo pražūtį. Per metus „Dreamhouse“ surenčia iki 18 namų, daugiausia Prancūzijos Alpių, Vokietijos ar Skandinavijos gyventojams. Tačiau bendrovės komanda būtų pajėgi įvykdyti triskart daugiau užsakymų, tik užsakovų tiek nėra.

Jų bendrovė pati neieško ir dirba per kelis partnerius. Čia verslo konsultantai įžvelgė didžiausią bėdą. Įmonė turėtų orientuotis ne į 3 ar 4 partnerius.

Jų privalo būti 50 ar dar daugiau.

Ekspertai ragino bendrovės „Dreamhouse“ vadovą plėsti verslą agresyviai, nes konkurentai nesnaudžia. Silpniausia įmonės vieta – pardavimai, todėl šiai sričiai turi būti skiriamas didžiausias dėmesys. Ekspertai patarė įmonei susirasti gerą verslo plėtros vadovą, sugebantį dirbti užsienio rinkose.

M. Levulis vadovas priima sprendimą pardavimų vadovo ieškoti tarp savų darbuotojų. Ar toks sprendimas laikui bėgant pasiteisino?

Ar buvo atsižvelgta į kitą ekspertų patarimą – lankyti specializuotas parodas, kuriose renkasi vienos rinkos žaidėjai ir didelė tikimybė užmegzti kontaktus padėsiančius surasti naujų partnerių?

Kokie bendrovės „Dreamhouse“ verslo rodikliai dabar, praėjus 2 metams po pirmojo susitikimo?

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)