Praėjusiais metais banko klientai vietinėse e. parduotuvėse įsigijo prekių už daugiau kaip 1 mlrd. eurų, kai 2019-aisiais šios išlaidos sudarė apie 580 mln. eurų, skelbia „Swedbank“

Anot banko Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento vadovo Deimanto Trumpicko, nors dėl pandemijos buvo galima prognozuoti elektroninės prekybos augimą, realūs skaičiai viršijo bet kokias prognozes.

„Įprastai metinis interneto prekybos apimčių augimas siekia apie 20-30 proc., o praėjusiais metais apimtys išaugo beveik du kartus“, – pranešime sakė D. Trumpickas.

Anot jo, dėl įpročius pakeitusių vartotojų interneto prekyba per vienerius metus padarė 2-3 metų pažangą.

„Swedbank“ duomenys rodo, kad 2020-aisiais klientai Lietuvoje už pirkinius internete atsiskaitė apie 26,5 mln. kartų, kai 2019-aisiais rodiklis siekė apie 16,7 mln. kartų.

Vieno apsipirkimo internetu metu šalies gyventojai vidutiniškai išleido apie 42,5 euro – per metus ši suma padidėjo maždaug 8 procentais.

D. Trumpickas teigia, kad interneto prekyba pagreitį išlaikė ir pernai gruodį, kuomet jos augimas, palyginti su tuo pačiu 2019-ųjų mėnesių, buvo apie 71 procentas.

„Praėjusių metų gruodį šalies gyventojų apsipirkimų internetu augimas buvo didesnis negu paskelbus pirmąjį karantiną balandžio mėnesį. Iš dalies tai atspindi tradicinio kalėdinio periodo prekybos apimčių šuolį, tačiau kartu parodo, kad gyventojams apsipirkti internetu tampa vis labiau įprasta ir vis daugiau prekybininkų sudaro tokias galimybes“, – sakė D. Trumpickas.

„Swedbank“ pabrėžia, kad augant interneto prekybai, vis daugiau gyventojų atsiskaito mokėjimo kortelėmis – atsiskaitymų skaičius gruodį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu 2019-aisiais, buvo išaugęs beveik tris kartus.

Tuo metu atsiskaitymai kortelėmis internete šiuo metu sudaro apie 18 proc. visų atsiskaitymų lietuviškose e. parduotuvėse.

„Swedbank“ prognozuoja, kad nuo šių metų pradžios Europos Sąjungoje (ES) sustiprinus atsiskaitymų kortelėmis saugumą, šis atsiskaitymo būdas taps dar populiaresnis.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)