Pavyzdžiui, viena iš „Swedbank“ klienčių jau ilgiau nei mėnesį bando rasti bendrą kalbą dėl savo būsto paskolos maržos sumažinimo. Per tą laiką bankas siūlė mėnesinę įmoką sumažinti vos mažiau nei 20 eurų, o už sutarties peržiūrėjimą pareikalavo susimokėti 150 eurų.

Kitų bankų klientai socialiniuose tinkluose taip pat noriai dalijasi ne itin malonia savo patirtimi. Visos paskolų turėtojų viltys dūžta atsitrenkusios į bankų abejingumo sieną. „Delfi Bizness“ pasakoja apie skirtingą skirtingų klientų patirtį, kaip į tokius prašymus realybėje reaguoja bankai ir tai, kaip šalies valdžia siūlo gerinti dabartinę situaciją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)