Pranešime nurodoma, kad nuo liepos 1 d. klientams, turintiems „Visa Debit“ korteles bus leidžiama išsiimti nemokamai daugiau grynųjų pinigų, tačiau viršijus numatytą ribą, bus taikytinas didesnis mokestis nei dabar.

„Didinsime nemokamą grynųjų pinigų išėmimo limitą. Tai reiškia, kad nuo liepos 1 d. iš „Luminor“ bankomatų Baltijos šalyse ir „Medus“ bankomatų Lietuvoje galėsite išsiimti daugiau grynųjų nemokamai – iki 750 eurų per mėnesį. Primename, kad dabar galite išsiimti iki 600 eurų per mėnesį.

Jei viršysite 750 eurų per mėnesį limitą, taikysime 0,5 procento mokestį nuo išimamos sumos. Viršijus dabartinį limitą taikome 0,2 procento mokestį. Minimalus operacijos mokestis liks toks pats – 0,40 euro“, – nurodoma „Luminor“ pranešime.

Taip pat informuojama, kad bus didinimas grynųjų pinigų išėmimo iš „Perlas“ terminalų mokestis.

„Nuo liepos 1 d. jis bus 0,5 procento nuo išimamos sumos. Dabar mokestis yra 0,4 procento. Minimalus operacijos mokestis liks toks pats – 0,80 euro. Didinsime papildomos „Visa Debit“ kortelės mokestį iki 1,20 euro per mėnesį suaugusiesiems nuo 18 metų. Dabar mokestis yra 1 euras per mėnesį“, – informuoja bankas.

Luminor

Kaip komentare „Delfi“ priduria „Luminor“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė, keli pakeitimai bus taikomi tik klientams, turintiems „Visa Debit“ korteles.

„Įsiklausome į privačių klientų atsiliepimus dėl mokėjimo kortelių naudojimo ir nuolat siekiame atliepti jų poreikius. Matome, kad didžiajai daliai mūsų klientų aktualiausia išsigryninti nedideles sumas, tačiau, išliekant aukštoms prekių ir paslaugų kainoms, esamas mėnesio nemokamo pinigų išsigryninimo limitas nebe visada atitinka klientų poreikius. Todėl „Luminor Debit“ kortelės naudotojams jį pakėlėme nuo 600 Eur iki 750 Eur.

Viršijusiems limitą taikysime naują 0,5 proc. mokestį ir grynųjų pinigų išėmimo iš „Perlas“ terminalų mokestį keisime į 0,5 procento nuo išimamos sumos. Taip pat svarbu paminėti, kad šis mokestis yra vienas mažiausių rinkoje, o reguliariai nustatytą nemokamo išsigryninimo limitą viršijančių klientų, Lietuvoje nuolat augant skaitmeninių atsiskaitymų daliai, yra labai nedaug.

Paslaugų kainyną peržiūrime nuolat ir sprendimus priimame atsižvelgdami į rinkos situaciją. Šie ne visiems klientams taikomi būsimi pokyčiai atspindi padidėjusias tam tikrų produktų ir paslaugų priežiūros išlaidas dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis. Apie būsimus pokyčius informuojame visus savo klientus įvairiais kanalais“, – komentuoja I. Baltrušaitienė.

„Delfi“ primena, kad nuo balandžio 9 dienos įsigaliojo ir nauji SEB banko įkainiai. Klientas buvo apstulbęs, kaip bankomate išsigryninęs 1000 eurų vietoje anksčiau mokėtų 8 eurų, turėjo susimokėti 20 eurų. Plačiau galima skaityti čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)