Skaitytojai dalijasi pastebėję itin ženklų grožio paslaugų kainų kilimą.
Kaip aiškino Vilniuje gyvenanti Renata, gelinio manikiūro paslauga pastaruoju metu jai brango nuo 28 iki 35 Eur, o plaukų dažymas ir kirpimas – dar daugiau.
Jei anksčiau už tokią paslaugą ji teigė mokėjusi 120 Eur, šiandien kaina jau siekia 140 Eur.
Grožio paslaugų platformos „Treatwell“ atstovai sutiko, kad grožio paslaugų kainų kilimas pastaruoju metu tikrai jaučiamas.
Buvo aiškinta, kad vidutiniškai kainų augimas sudaro 9,3 proc. O labiausiai, kaip patikino, kilo masažo procedūrų kainos. Jos, pasak grožio platformos atstovų, brango beveik 13 proc.
Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė sutiko, kad kainos augo, bet tikino, kad didėjusių grožio paslaugų įkainių negalima lyginti su maisto kainomis, kai per metus kai kurie produktai brango 40 proc.
Ji kalbėjo, kad jaučiama, jog ir klientų pasigrąžinti jau užsuka mažiau.
„Bet manau, kad ne paslaugų kainos daro tam įtaką, o bendras mūsų pragyvenimo lygis. Sutikite, šios pošventinės infliacinės nuotaikos yra prastos. <...>
Jau kainose čia ne esmė. Esmė tame, kad žmonės taupo net ir tie, kurie turi vidutines ar didesnes pajamas, nes šis infliacinis periodas parodė, kad atsisakoma ne pirmos būtinybės paslaugų ir prekių. Tai sakyti, kad mūsų kažkada kilstelėtos kainos keliais eurais turi įtakos tam, nemanau“, – kalbėjo ji.
„O grožio sektorių lyginti su maisto kainomis net būtų nelogiška, nes valgį perkame visi, o su kirpyklomis yra taip, kad atėjo mada, jog moterys atsiaugina natūralius plaukus, vyrai barzdas „užsileidžia“, plaukus ilgesnius nešioja.
Žinoma, yra ir tokių, kurie eina, puošiasi, skiria dėmesio, bet mes tikrai daromės paprastesni ir atsisakome aukštai iškeltų grožio standartų. Tikrai niekas nebebėga šaknų dažyti, jei jos ataugo centimetrą“, – kalbėjo specialistė.
J. Mačiulienė tikino, kad iš kitos pusės reikėtų atkreipti dėmesį, kad grožio sektorius negavo jokios paramos, todėl didėjusius patalpų nuomos, komunalinių ir priemonių brangimo kaštus jie turi dengti patys.
„Bandome išgyventi, kolegos dabar išeina ir neapmokamų atostogų. <...> Daug skelbimų, kad pernuomojami grožio salonai, parduodami baldai, ar patys salonai“, – sakė ji ir tikino, kad, ko gero, to priežastis – nesurenkamas pakankamas klientų skaičius išlaikyti verslą.