„Payserai“ adresuotame pranešime „Solaris“ informuoja, kad „Solaris“ vykdo tyrimą dėl duomenų pažeidimo, kurio metu galėjo būti pasiekta asmeninė kontaktinė informacija.
Pranešime nurodoma, kad sąskaitai ar lėšoms nėra kilęs pavojus, tačiau klientams rekomenduojama būti atidesniems, patikrinti kortelės operacijas ir apie bet kokią pastebėtą įtartiną veiklą pranešti „Solaris“.
Taip pat rekomenduojama apsvarstyti galimybę laikinai pervesti lėšas iš kortelės sąskaitos į pagrindinę „Paysera“ sąskaitą, kuri nėra susijusi su „Solaris“ duomenų saugumo pažeidimu, arba sumažinti operacijų kortelėmis limitus.
„Turime pagrindo manyti, jog „Solaris“ duomenų bazėje galėjo būti neteisėtai prieita prie kai kurių kortelių turėtojų duomenų, tokių kaip pirmųjų keturių ir paskutinių keturių kortelės skaitmenų, taip pat galėjo būti pasiekti kontaktiniai duomenys.
Dėl galimo kontaktinių duomenų pažeidimo, tikėtina, padaugės vadinamųjų fišingo atakų, kai sukčiai, apsimesdami įvairiais paslaugų teikėjais, SMS žinutėmis arba e. laiškais siunčia pavojingas nuorodas, siekdami apgaulės būdu gauti prisijungimo prie paskyros ar mokėjimo kortelės duomenis.
Nors duomenų pažeidimas įvyko „Visa“ kortelių leidėjo „Solaris“ duomenų bazėse, „Paysera“, vertindama galimą poveikį savo klientams, apie gautą iš „Solaris“ pranešimą informuos Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją“, – rašoma „Paysera“ pranešime.
Po „Solaris“ prekės ženklu Lietuvoje veikia UAB „Finansinės paslaugos „Contis“, kuri yra prižiūrima Lietuvos banko.
Kaip pabrėžiama, „Paysera“ yra viena iš daugelio įmonių, kuri naudojasi „Solaris“ kortelių leidimo paslaugomis.