Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą pagal dienraščio „Lietuvos žinios“ publikaciją.
Publikacijoje moteris skundėsi, kad 2014 metų liepos mėnesio pradžioje „Hyper Rimi“ parduotuvėje, Vilniaus Žirmūnų mikrorajone, norėjo pasinaudoti pardavėjo taikoma akcija ir įsigyti 400 g. „Merild“ kavos pakuotę už 8,99 Lt. Apmokėjusi pirkinį ir grįžusi namo vartotoja pastebėjo, jog įsigijo 500 g. „Merild“ kavos pakuotę už 16,99 Lt, kadangi šios pakuotės parduotuvėje buvo sudėtos vienoje vietoje.
Tuomet bendrovė teigė, kad klaida įvyko dėl darbuotojo kaltės.
„Labai atsiprašome savo klientės už suklaidinimą ir šią mūsų darbuotojų žmogišką klaidą. Parduotuvės darbuotojai netyčia sumaišė pakuotes ir papildė akcijos atsargas salėje ne to svorio kavos pakuotėmis“, - „Lietuvos žinioms“ tvirtino „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pažymi, kad toks prekių išdėstymas, kai šalia prekių, kurioms taikomos kainų nuolaidos, sudėliojamos vizualiai panašios prekės, kurioms kainų nuolaidos netaikomos gali suklaidinti vartotoją dėl ypatingo kainų pranašumo ir paskatinti jį priimti tokį sprendimą dėl sandorio, kurio jis kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmęs.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba konstatavo, kad įmonė pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas ir skyrė įmonei 5 tūkst. Lt baudą.