„Palyginti su pernykščiu Juoduoju penktadieniu, šįmet mūsų internetinės parduotuvės pardavimai išaugo 20 proc., o jei lygintume su kitais lapkričio penktadieniais, prekių nupirkta už triskart didesnę sumą. Skaičiai rodo, jog recesijos ženklų nematyti, veikiausiai bus dosnios ir Kalėdos“, – prognozuoja prekybos centro internete „Varlė.lt“ įkūrėjas ir vadovas Marius Butauskas.
Anot direktoriaus, šiųmetis Juodasis penktadienis buvo gausesnis ne tik pirkėjų skaičiumi, bet prekių krepšeliu – palyginti su lapkričio mėnesio vidurkiu, klientai rinkosi brangesnes prekes, vidutiniškai krepšelio suma padidėjo 15 proc. O jei lygintume visos nuolaidų savaitės rezultatus su įprasta savaite, pardavimai buvo dvigubai didesni, rašoma pranešime žiniasklaidai.
M. Butausko teigimu, viso Juodojo savaitgalio apyvarta drauge su Kibernetiniu pirmadieniu internetinėje „Varlė.lt“ parduotuvėje viršys milijoną eurų. Anot prekybos centro internete vadovo, pardavimų lygis po Juodojo penktadienio paprastai šiek tiek krinta, tačiau klientų susidomėjimas išlieka.
„Turimi skaičiai leidžia prognozuoti, jog kalėdinė prekyba nebus menkesnė nei pernai, o kiek kartų šoktels, skaičiuosime jau po švenčių. Veikiausiai žmonės įvertina ir didelę infliaciją – juk turimi pinigai kasdien nuvertėja, todėl galimybė įsigyti norimų prekių patraukliomis kainomis itin vilioja“, – svarsto M. Butauskas.
Apie rekordinius rezultatus pranešime žiniasklaidai praneša ir „Pigu.lt“. Suminiai grupės Juodojo penktadienio pardavimai, užfiksuoti Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje, buvo beveik 12 proc. didesni nei šios akcijos metu 2021 metais. Informuojama, kad „Pigu.lt“ pasiekė visų laikų Juodojo penktadienio pardavimų rekordą – užsakymų skaičius viršijo 26,7 tūkstančius.
Iš viso „PHH Group“ e. prekybos centruose per Juodąjį penktadienį fiksuota daugiau nei 55 tūkst. užsakymų. Tai – 10 procentų daugiau nei 2021 metais, kuomet užsakymų skaičius viršijo 50 tūkstančių. 2020 metais šis rodiklis buvo 45,2 tūkstančio. Labiausiai visose šalyse augo „PHH Group“ platformose veikiančių Marketplace prekybininkų pardavimai. Čia labiausiai išsiskyrė Estija, kurios prekeiviai pardavė net 77 proc. daugiau nei 2021 metais. Lietuvoje Marketplace pardavėjų rezultatai augo 45 procentais.
„Kaip ir prognozavome, sudėtinga ekonominė situacija nesukliudė pasiekti rekordinių pardavimų. Augame kartu su visa e. prekybos rinka, kuri tampa vis svarbesnė kasdieniame žmonių gyvenime, ir galime tik džiaugtis būdami šių svarbių pokyčių epicentre“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Kaip pranešama, šiemet gausūs pardavimai „Pigu.lt“ lydi nuo pat šventinės prekybos starto. Jį paskelbusi lapkričio 11-ąją, Vienišių dieną, „Pigu.lt“ pasiekė 88 proc. didesnių pardavimų, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis. Ši Vienišių diena tapo sėkmingiausia „PHH Group“ veiklos istorijoje: pardavimai augo 21 procentu, lyginant su iki šiol buvusiais rekordiniais akcijos rezultatais 2021-aisiais.
Ne mažiau sėkmingi buvo Estijoje populiarios nuolaidų dienos „E-Monday“ rezultatai. Lapkričio 14-ąją „PHH Group“ narė „Kaup24.ee“ fiksavo naują „E-Monday“ pardavimų rekordą – dukart didesnes pardavimų apimtis, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis. Šie užsakymų rezultatai pakilo į visų laikų topą „Kaup24.ee“ veiklos istorijoje.
Perkamiausios elektronikos prekės
Populiariausios „Pigu.lt“ prekių kategorijos buvo mobilieji ir išmanieji įrenginiai, žaislai, baldai ir smulki buitinė technika. Brangiausi akcijos metu įsigyti pirkiniai buvo 3D spausdintuvai, kainavę daugiau nei 4 tūkst. eurų, 3 tūkst. eurų vertės stacionarūs kompiuteriai ir televizoriai, nešiojamieji kompiuteriai, kurių kaina – 2,5 tūkst. eurų.
Anot „Varlė.lt“ įkūrėjo, pirkėjai rinkosi įvairių kategorijų prekes: buitinę techniką, išmaniuosius įrenginius, žaislus.
„Perkamiausia Juodojo penktadienio prekė šįmet – „Marshall“ belaidės ausinės. Penketuke atsidūrė „Xiaomi“ gruzdintuvė, „Samsung Galaxy“ planšetė, „Lego“ advento kalendorius. Tačiau bene labiausiai nustebino, jog vis daugiau pirkėjų įvertina gaminimo namuose privalumus – į penketuką kaip raketa šovė gazuotų gėrimų gaminimo aparatas „Soda Stream“. Šis buities prietaisas šįmet buvo perkamiausius po belaidžių ausinių, o pernai Juodojo penktadienio metu gėrimo gaminimo aparatų nepardavėme nė vieno“, – teigia M. Butauskas.