Apie „Luminor“ keičiamus įkainius pirmasis pranešė 15min.
„Visų pirma, svarbu atkreipti dėmesį, kad pagrindiniai kasdienių „Luminor“ bankų paslaugų mokesčiai nesikeičia ir išlieka, kokie buvo, keičiasi vos kelių rečiau naudojamų paslaugų kainos“, – „Delfi“ komentuoja „Luminor“ banko Lietuvoje komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.
Anot jos, daugelis būsimų pokyčių atspindi padidėjusias tam tikrų produktų ir paslaugų priežiūros išlaidas „dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis bei rinkoje taikomą praktiką“.
Banko teigimu, bus taikomas naujas mokestis už kiekvieną kortelės operaciją, jei perkama kriptovaliuta ar su lošimu bei loterijomis susijusi paslauga (0,50 euro), nuo šiol apsilankymo oro uosto VIP poilsio zonos mokestis asmeniui bus 30 eurų (anksčiau buvo 28 eurai).
„Suprantame, kad neretas Lietuvos gyventojas šiuo metu susiduria su ekonominiais sunkumais dėl infliacijos ir kitų veiksnių, dėl to esame ir toliau pasiryžę savo paslaugas ir toliau siūlyti už teisingą kainą. Primename, kad socialiai pažeidžiamoms grupėms taikome specialias nuolaidas, kurios ir toliau lieka galioti“, – sako I. Baltrušaitienė.
Tad pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslauga nepasiturintiems asmenims, gaunantiems socialines pašalpas, teikiama su 50 proc. nuolaida. Klientams iki 21 metų nemokamai teikiama debeto kortelės paslauga, o senjorams (65+) taikoma speciali kaina.
I. Baltrušaitienės teigimu, paslaugų kainyną bankas peržiūri kiekvienais metais ir sprendimus priima atsižvelgdami į rinkos situaciją.
Šįkart kainyno pokyčiai įsigalios nuo kitų metų vasario 1 dienos. Bankas teigia peržiūrėjęs kainyną ir klientus supažindino su būsimais pokyčiais.
„Delfi“ primena, kad praėjusią žiemą bankas jau ketino didinti mokesčius, tačiau vėliau pakeitė planus.
Vasario pradžioje „Luminor“ bankas klientams pranešė nuo šių metų balandžio 1 d. didinsiantis kai kurių paslaugų įkainius, be to, atsirasti turėjo ir naujų mokesčių. Tačiau pirmadienį bankas išplatino naują pranešimą, kuriame nurodoma, kad kainyno pokyčiai privatiems klientams yra stabdomi.
„Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į esamus ekonominius iššūkius, su kuriais susiduria mūsų klientai, ir vadovaujantis Lietuvos banko patarimais. Artimiausiu metu ketinama pradėti informuoti klientus apie šį sprendimą“, – tuomet teigė „Luminor“.
Tuomet komercinius bankus būti solidaresnius ir socialiai atsakingesnius paragino ir Lietuvos banko banko vadovas Gediminas Šimkus, pažymėjęs, kad bankai Lietuvoje praėjusiais metais ir taip uždirbo „išskirtinį pelną“.
„Šitame kontekste, man tai yra apie solidarumą, socialinę atsakomybę – itin aukšta infliacija, augančios palūkanų įmokos, augančios įmokos bankams už paslaugas, didžiuliai pelnai, didžiulis pelno padidėjimas. Ir dar branginami įkainiai. Manau, kad čia būtent ir turėtų solidarumas pasireikšti“, – žurnalistams sakė G. Šimkus.
„Luminor“ lapkričio pabaigoje skelbė, kad trečiojo ketvirčio grynasis pelnas siekė 65,1 mln. eurų. Šį 62,75 proc. pelno padidėjimą, palyginti su 2022 metų trečiuoju ketvirčiu, daugiausia lėmė pagerėjusios grynosios palūkanų pajamos, nes palūkanų normos pastebimai išaugo, palyginti su praėjusiais metais buvusiomis žemumoje.
Apie pokyčius kainodaroje ketvirtadienį pranešė ir britų finansinių technologijų startuolis „Revolut“, kurio mokami planai brangsta 1-2 eurais. Standartinis planas lieka nemokamas.
„Plus“ planas nuo šiol kainuoja 3,99 euro per mėnesį (iki šiol – 2,99 euro), „Premium“ – 9,99 euro per mėnesį (iki šiol – 7,99 euro), „Metal“ planas kainuoja 15,99 euro per mėnesį (iki šiol – 13,99 euro). Prie „Premium“ ir „Metal“ planų pridedama nemokamų gyvenimo būdo programėlių prenumeratų.