„Lojalumo programos prekės pardavimus gali padidinti net 20 kartų. Jas organizuojame bent kartą per metus, o šiemet turėjome dvi – „Kaip prisijaukinti slibiną“ ir „Sveikučių šėlsmas“, – pradėdama savo pranešimą gamintojams ir tiekėjams tema – „Kaip parduoti daugiau“, kalbėjo ji.
Vadovė pasakojo, kad prekybos tinklas palygino tam tikrų prekių pardavimus, kai jie yra reklamuojami „karštų kainų“ leidiniuose ir kai prekės dalyvauja tam tikrose lojalumo kampanijose, kai perkant tam tikrą prekę renkami lipdukai, o juos surinkus įprastai už mažesnę sumą galima įsigyti tam tikrą žaislą ar daiktą, pavyzdžiui, slibiną.
Apie tai, kad Lietuvą prieš kurį laiką buvo apėmusi tikra slibinų manija, DELFI jau rašė. Įdomu tai, kad kaip išdavė V. Drulienė, tokia lojalumo kampanija tada tam tikrų prekių pardavimus pakėlė net iki 260 proc., kai jas reklamuojant „karštų kainų“ leidiniuose vidutiniškai prekės perkamumas didėja apie 53 proc.
„Tai, matyt, parodo, kad viduje mes visi esame šiek tiek vaikai ir norisi įsijungti į šį žaidimą, rinkti lipdukus, tada juos surinkus pirkti tam tikrą produktą“, – apie prekybos centro organizuojamas lojalumo programas kalbėjo komercijos vadovė ir teigė prisiminusi ir vieną patį prekybos tinklą pamokančią istoriją.
„Pamenu, kai kampanijos „Kaip prisijaukinti slibiną“ metu pardavėme visus turėtus slibinus ir jų trūko visoje Lietuvoje. Tada mes gavome labai daug užklausų: „Kaip mums nusipirkti slibinų?“
Ilgai ieškoję, suradome vieną vilkiką truputį mažesnio dydžio analogiškų slibinų, atvežėme juos į savo parduotuves, juos išstatėme ir jau galvojome, kad taip išspręsime problemą, bet ar žinote, kokių atsiliepimų gavome? Mums klientai rašė: „Kodėl jūs taip padarėte, dabar man vėl reikės rinkti mažesnių slibinų kolekciją“. Tada supratome, kad kartais spręsdami didelių slibinų klausimą, galime Lietuvai padovanoti mažų slibinų klausimą“, – sakė ji, tačiau pridūrė besidžiaugianti, kad pirkėjai įsitraukia ir dalyvauja tokiose kampanijose, o pardavimai tada auga kosminiu greičiu.
Taip pat panašios sėkmės, kaip pasakojo, sulaukė ir anksčiau prekybos tinklo vykdyta lojalumo programa „Lietuvos 100-mečio kelionė“.
Kaip pasakojo V. Drulienė, prasidėjus minėtai lojalumo kampanijai tam tikrų prekių perkamumas pašoko 215 proc., o kalbant apie „Kakės makės“ kampaniją, atitinkamų prekių pardavimai didėjo 195 proc.