Į redakciją rugpjūčio 2 dieną kreipėsi moteris ir teigė, kad „Maxima“ apgaudinėja pirkėjus.
„Praėjusią savaitę viršutiniams drabužiams buvo taikoma 50 proc. nuolaida. Ant iškabos nurodyta, kad „Nike“ ir kitų populiarių sporto prekių ženklų drabužiams nuolaida netaikoma. Ne paslaptis, kad artėja rugsėjis, tėvai ruošia vaikus į mokyklas ir Kauno Pramonės prospekto „Maximoje“ pamačiau baltus polo marškinėlius, ilgomis ir trumpomis rankovėmis. Ant jų etiketės parašyta „mergaičių polo marškinėliai“, o ant kitos „berniukų polo marškinėliai“.
Prekės ženklas – „Seven Lemon“ („Maximos“ prekės ženklas). Kaina 9,99 euro. Pritaikome 50 proc. ir gauname labai patrauklią kainą. Bet deja... Kasoje pritaikė tik 30 proc., o kasininko paklausus, kas čia per klaida, jis tik šyptelėjo ir atsakė, kad man dar pasisekė, nes dieną prieš tai jokia nuolaida nebuvo taikoma šiems marškinėliams, nors parduotuvėje ir vyko 50 proc. viršutiniams drabužiams akcija.
Paminėjo, kad šie polo marškinėliai yra ne drabužis, o mokyklinė prekė! Nežinau, kokiu būdu drabužis, kuris yra tiesiog marškinėliai gali tapti mokykline preke. Žinoma, kai nori „biznio“, tai viskas įmanoma, tuomet visi balti marškinėliai ir marškiniai tampa mokyklinėmis prekėmis.
Tėvai net nežinodami perka, ne kiekvienas atkreipia dėmesį, kad nuolaidos dydis ne tas ir „Maxima“ puikiai pelnosi. Prie tų drabužių stendų nebuvo jokių kitų nuolaidos ženklų, net internete neradau jokios reklamos, kad mokyklinėms prekėms tuo metu būtų taikoma 30 proc. nuolaida.
Taigi galima daryti išvadą, kad taip daroma specialiai ir tėvai yra apvaginėjami net patys to nesuprasdami. Net pirkimo čekyje prekė yra pavadinta „vaikiški marškinėliai“ – tai kokia čia mokyklinė prekė“, – piktinosi Jurgita (vardas pakeistas).
Jos pateiktame čekyje nurodoma, kad įsigyti dveji marškinėliai, kuriems pritaikyta 3 eurų, o ne 5 eurų, kaip tikėtasi, nuolaida. Taigi, Jurgita „Maximoje“ sumokėjo 4 eurais daugiau, nei planavo.
Žmogiška klaida
E. Dapkienė atsakė, kad minimi polo marškinėliai iš tiesų priklauso jų „Mokyklinės mugės“ asortimentui ir yra įtraukti į mokyklinių prekių katalogą.
„Internete jį galima rasti čia: https://www.maxima.lt/leidiniai/mokykline-muge-2022, marškinėliai yra 35 psl.“ – sakė ji.
„Maximos“ paaiškino, kad skelbia, jog perkant marškinėlius su jų „Ačiū“ kortele jie kainuoja 6,99 euro vietoje 9,99 euro.
„Tokios prekės būna išskirtos oranžine kainos etikete, kuri ir reiškia su lojalumo kortele taikomą nuolaidą. Jeigu, kaip nutiko ir šiuo atveju, tuo metu vyksta dar ir kitos akcijos, nuolaidos nėra sumuojamos. Apie tai yra informuojama parduotuvėje.
Kitaip tariant, šiems marškinėliams nebuvo pritaikyta 50 proc. nuolaida, kaip kitiems viršutiniams drabužiams, nes jiems ir taip galiojo jau minėta 30 proc. nuolaida.
Deja, dėl žmogiškosios klaidos parduotuvėje, kurioje pirkėjas ir apsipirko, ant marškinėlių nebuvo oranžinės kainos etiketės ir pirkėjas iš tiesų negalėjo žinoti, kad marškinėliams jau taikoma 30 proc. nuolaida. Atsiprašome pirkėjo dėl tokio nesusipratimo. Šiuo metu kaina pažymėta tinkamai.
Mūsų žiniomis, su šiuo klientų mūsų klientų aptarnavimo specialistai susisiekė rugpjūčio 3 dieną. Jam buvo pasiūlyta nepritaikytos nuolaidos sumą įskaityti į „Ačiū“ kortelę arba grįžti su kvitu į parduotuvę, kur būtų grąžinti pinigai. Kol kas nesulaukėme kliento atsakymo, kuris variantas jam būtų tinkamas. Dar kartą atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų“, – sakė ji.