„Kantrybė irgi turi ribas. Jau visą savaitę kantriai laukiu ir tikiu SEB pažadais susitvarkyti savo sistemą. Kas pikčiausia, dauguma apmokėjimų, prisijungimų vyksta būtent per banką. Net eilę į darželius taip pat stebiu, prisijungdama per elektroninius valdžios vartus. Šiai dienai tai irgi neįmanoma“, – piktinosi viena skaitytoja.
Kitas „Delfi“ skaitytojas teigė sekmadienį negalėjęs per SEB banką sumokėti už komunalines paslaugas, mat dingo dalis mokėjimo ruošinių.
„Prisijungęs prie banko radau tik pusę likusių ruošinių. Visi kiti kažkodėl dingo. Teko iš naujo vesti duomenis. Tą galėjau padaryti tik pirmadienį“, – sakė vilnietis.
Kaip „Delfi“ informavo SEB banko atstovė žiniasklaida Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė, šiuo metu SEB banko interneto bankas, mobilioji programėlė ir kitos paslaugos internetu veikia kaip įprastai.
„Jei klientai susiduria su pavieniais nesklandumais, jungiantis prie tam tikrų paslaugų ar atliekant tam tikras finansines operacijas, kviečiame asmeniškai susisiekti su banku, kad galėtume įvertinti ir kuo operatyviau padėti išspręsti kilusius nesklandumus. Atsiprašome dėl galimų pavienių nesklandumų“, – situaciją pirmadienį komentavo SEB banko atstovė žiniasklaidai.
Ji taip pat atkreipia dėmesį, kad praėjusią savaitę SEB bankas atnaujino interneto banką – jo dizainą ir dalį funkcijų. Dėl to, anot I. Dauguvietytės-Daskevičienės, natūralu, kad klientams gali kilti klausimų ir iš pradžių gali būti sunkiau surasti norimas paslaugas.
Pašnekovė primena, kad visus mokėjimų ruošinius banko klientai gali rasti interneto banko skiltyje „Mokėjimai“ -> „Ruošiniai“. Anot jos, jei reikia įmokų ir mokesčių ruošinių, reikia papildomai spustelėti „Mokėjimai“ -> „Ruošiniai“ ->„Įmokos ir mokesčiai“.
Išsamią informaciją, kaip naudotis atnaujintu interneto banku, pasak banko atstovės, galima rasti interneto banko instrukcijoje.
„Delfi“ primena, kad vasario 14–16 d. SEB bankas diegė naują IT platformą ir atnaujino interneto banką. Todėl gyventojai nuo penktadienio (vasario 14 d.) negalėjo naudotis savo interneto banku ir mobiliąja programėle, nebuvo teikiamos kitos paslaugos internetu, nedirbo banko skyriai.
SEB bankas IT darbus baigė ankstų praėjusio pirmadienio rytą, tačiau redakciją pasiekė skaitytojų laiškai, kad pirmadienį iki pietų dalies gyventojų sąskaitos vis dar buvo nepasiekiamos.
Į naujos IT platformos diegimą SEB bankas iš viso investuoja 40 mln. eurų.
Atnaujinusi IT sistemą Lietuvoje SEB grupė užbaigė IT platformos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse, kad galėtų sparčiau kurti modernius skaitmeninius sprendimus bei greičiau rinkai pristatyti naujas paslaugas, siūlyti daugiau vienodų paslaugų ir finansinių sprendimų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.