Moteris 4 nakvynėms paskutinėms rugpjūčio dienoms iš anksto užsisakė dvivietį kambarį Šventojoje, prie jūros, įsikūrusiame SPA centre „Amber Palace“, kuris priklauso sveikatos centrui „Energetikas“. Administratorė informavo, kad norimo kambario kaina – 340 Eur, tokia pati esą nurodyta ir oficialioje svetainėje.
„Dar svarsčiau kambarį su vaizdu į jūrą, bet komentaruose žmonės rašė, kad neapsimoka, nes realiai jos ir nesimato. Tad paprašiau rezervuoti standartinį dvivietį kambarį už 340 Eur, t. y. 85 Eur už nakvynę“, – pasakoja Irina.
Netrukus iš viešbučio ji gavo rezervacijos patvirtinimą, tačiau čia nurodyta kaina – 0 Eur. Moteris iki atvykimo kelis kartus skambino į registratūrą pasitikrinti, ar tikrai viskas galioja.
„Perklausiau, ar reikia pervesti avansą, man atrašė, kad už viską sumokėti galiu vietoje. Nustebau ir iki atvykimo į viešbutį dar 3 kartus skambinau į registratūrą pasitikrinti, ar tikrai viskas galioja, man kas kartą aiškino, kad viskas gerai ir tai normali praktika“, – prisimena pašnekovė.
Rugpjūčio 27 d. „Amber Palace“ registratūroje svečius pasitiko darbuotojas, nesutikęs prisistatyti: „Mus pasitiko vaikinas, ant veido užsirišęs juodą skarą ir atrodantis kaip koks banditas ar piratas. Vardo, deja, nepavyko sužinoti, nes šis nemandagus jaunuolis atsisakė prisistatyti, o kortelės su vardu nebuvo. Sumokėjome kurorto mokestį, nes pasakė, kad būtina grynais, o jau už viešnagę – planavome mokėti kortele.“
Tuomet ir atsirado problemų. Paaiškėjo, kad kambario kaina išaugo iki 490 Eur, nors jis buvo rezervuotas už visai kitą sumą.
„Parodžiau susirašinėjimą, kur aiškiai matosi rezervacijos kaina. Išgirdau: „Na ir kas, apmokėta nebuvo, vadinasi, negalioja, o rezervaciją patvirtinęs darbuotojas jau nebedirba“.
Paskui jaunuolis paskambino į buhalteriją paklausti, kaip jis gali mums grąžinti kurorto mokestį, kurį jau sumokėjome. Galvojau, kad sapnuoju ar blogai girdžiu. Man buvo pasiūlyta arba susimokėti naują sumą, arba nešdintis, kadangi jis nesiruošia mokėti už mūsų poilsį. O jei reikalausiu savo kažkokių teisių, jaunuolis pagrasino įtraukti mane į juodą klientų sąrašą.
Pareikalavau kontaktų kokių nors „viršesnių“ žmonių, bet man buvo pareikšta, kad jokių kontaktų jis nesiruošia ir neįpareigotas duoti. Dar pareiškė, kad jis būsimas teisininkas, komentavo kiekvieną susirašinėjimo žodį, matyt, nusprendė atlikti praktiką ne ten, kur reikia. Pasijutau kaip absurdo teatre“, – pasakoja Irina.
Galiausiai moteris gavo kitos viešbučio darbuotojos telefono numerį, ji patikino, kad įsivėlė klaida ir svečiai tikrai bus apgyvendinti už sutartą kainą.
„Jaunuolis Daivai (darbuotojai – Delfi) pareiškė, kad apgyvendins mus tik po jos raštiško patvirtinimo. Po šio pokalbio Daivai skambinau dar 6 kartus, bet ji jau nekėlė. Aiškinimas užtruko 1 val ir 20 min. Didelis klausimas, kokia būtų pabaiga, bet atvyko dar 4 žmonės su lygiai tokia pačia problema. Moteris iš tos grupės pasakė, kad su „Amber Palace“ jai taip jau antrą kartą, todėl nusiteikusi buvo labai ryžtingai“, – prisimena ji.
Tiesa, registratūroje ir kambariuose, kaip sako pašnekovė, buvo galima rasti lankstinukų, kuriuose nurodytos 2019 m. kainos: „Paklausiau, kodėl seni lankstinukai, gavau atsakymą, kad kainos nesikeitė. Todėl nuoširdžiai nesupratau, kokiu pagrindu apskritai reikalavo iš manęs didesnės kainos.“
„Galiausiai mus apgyvendino už sutartą kainą, bet bendravo kaip su ubagais. Ar sulaukėme kažkokių bonusų už tokius dalykus? Žinoma, ne. Nebuvo net atsiprašymo. O pirmadienį, kai vėl buvo šio nemandagaus jaunuolio pamaina, jis net nepasisveikino su mumis“, – pridūrė Irina.
Kainos gali keistis
SPA „Amber Palace“ Delfi pakomentavo šią situaciją ir paaiškino, kodėl klientė turėjo sumokėti didesnę sumą.
„Atvykus klientei, dviviečio kambario paros kaina buvo 115 Eur darbo dienomis ir 130 Eur poilsio dienomis. Bendra suma už 4 paras – 490 Eur. Klientė norėjo mokėti senąją kainą – 85 Eur už parą. Svetainėje ir visuose mūsų leidiniuose yra nurodyta sąlyga, kad kainos gali keistis, o dėl tikslios kainos, galiojančios konkrečią dieną, reikia kreiptis tiesiogiai nurodytais telefono numeriais“, – rašoma įmonės atsiųstame komentare.
SPA centro atstovai tikina, kad klientui užsisakius kambarį, jo prašoma atlikti pavedimą į nurodytą sąskaitą, taip „Amber Palace“ neva gali pritaikyti tą dieną galiojančias kainas.
„Kitu atveju, kaip ir šiuo, kai klientas nėra apmokėjęs iš anksto, galioja kaina, kokia yra atvykimo dieną. Mūsų rezervacijų taisyklėse skelbiama, kad rezervacija yra atlikta ir patvirtinta, tik gavus 100 proc. apmokėjimą
Užsisakius mūsų teikiamas paslaugas, privalomas pilnas išankstinis apmokėjimas, likus ne mažiau kaip 14 kalendorinių dienų iki atvykimo. Neatlikus apmokėjimo ar atlikus jį vėliau nei 14 kalendorinių dienų prieš atvykimo datą, sveikatos centras „Energetikas“ turi teisę nerezervuoti užsakytų kambarių bei neteikti paslaugų“, – rašoma komentare.
Taip pat SPA atstovai užsimena, kad administratorius neturi teisės klientui pritaikyti nuolaidos, mat jis vadovaujasi tą dieną galiojančiu kainininku.
„Svečius pasitikęs administratorius dirba puikiai ir nusiskundimų anksčiau dėl minimo asmens darbo mes nesame sulaukę. Aptarsime dar kartą su juo šią susidariusią situaciją.
Mūsų įmonė atsakingai ir geranoriškai žiūri į kiekvieną savo klientą, todėl SPA „Amber palace“ darbuotojui suderinus kambario kainos klausimą su administracijos personalu, buvo duotas leidimas klientei pritaikyti žemesnę nei tuo metu galiojančią kainą. Klientei padarėme išlygą ir pritaikėme senąją kainą, ji už savo viešnagę sumokėjo 340 Eur “, – tikina įmonės atstovai.