Štai vilnietis Rokas (vardas pakeistas – red. past.) pasakojo Vilniaus „Akropolio“ „Topo centre“ užfiksavęs kainų skirtumus prieš „Jamam“ ir šiandien, akcijos metu.
Jo užfiksuota „Sony“ televizoriaus kaina, kaip buvo matyti nuotraukose, akcijos metu nuo buvusios prieš savaitę skyrėsi daugiau nei 200 Eur.
„Televizoriaus kaina prieš savaitę „Akropolio“ „Topo centre“ – 879 Eur ir šiandien, per „Jamam“, su akcija – 1099 Eur“, – tokiu įrašu socialiniame tinkle bei nuotraukomis pasidalijo jis.
Vyras pasakojo nuotrauką su mažesne kaina padaręs prieš savaitę, kai ieškojo televizoriaus.
„Nuotrauką padariau tam, kad nepamirščiau modelio, o šiandien nuvažiavęs pamačiau, kad su „Jamam“ akcija kaina žymiai didesnė“, – sakė jis.
DELFI susisiekė su „Topo centru“, įsikūrusiu sostinės „Akropolyje“.
„Dabar nieko nekomentuosiu, reikia žiūrėti atskirą atvejį. Tikrai akcijos vyksta“, – sakė telefonu kalbėjusi parduotuvės atstovė.
Moteris padiktavo savo telefono numerį ir prašė jį perduoti skaitytojui bei tikino, kad situaciją reikia aiškintis individualiai. DELFI parduotuvės atstovės numerį perdavė skaitytojui.
„Topo centras“ atstovas ryšiams su žiniasklaida Žilvinas Kulvinskas teigė, kad įvyko klaida.
„Įvyko kainas nustatančios sistemos klaida. Į el. etikę buvo įkelta vasarą galiojusi kaina. Pastebėjusi šią klaidą parduotuvė uždėjo paprastą, popierinę etiketę ir nuolaidą taikė rankiniu būdu. „Jamam“ dienų metu šio „Sony“ modelio televizoriaus kaina – 869 Eur“, – tvirtino atstovas.
„Atsiprašome klientų už šią klaidą ir tokią Sony televizoriaus kainą įsipareigojame taikyti iki pat sausio 1 dienos, o jei bus įsigijusių klientų – kompensuoti skirtumą“, – tikino Ž. Kulvinskas.