„Niekaip nesuprantu, šiandien parkavausi P2 greito stovėjimo aikštelėje Kauno oro uoste. Rašo: 60 min. kaina – 3 eurai, o man už 52 min. priskaičiavo 4 eurus“, – sako į „Delfi“ redakciją kreipęsis vyras.

Pasak jo, paskambinus nurodytu numeriu jam paaiškinta, kad kaina yra su priskaičiuotu PVM. Tačiau vyras nelinkęs nusileisti, sakydamas, jog su PVM kaina būtų 3,63 euro, o ne 4 eurai. Maža to, pačiame oro uosto puslapyje pažymima, kad kainos jau nurodomos su PVM.

„Ar galėtumėte išsiaiškinti, kodėl apgaudinėja žmones? Juk tokių šimtai per dieną, surenka tūkstančius eurų už parkavimus ir tai valstybinė įstaiga. Ir dar – kodėl oro uoste pusės litro vandens buteliukas kainuoja 2,49 euro. Naglumas neturi ribų“, – skundžiasi skaitytojas.

Skaitytojo sumokėta suma už parkavimą

Lietuvos oro uostai komentuoja „Delfi“, kad dėl parkavimo įvyko klaida.

„Patikrinome siųstą informaciją ir mūsų vertinimu automobilio parkavimo kainos apskaičiavimas dėl klaidos sistemoje galėjo būti neteisingas. Tokia klaida, mūsų žiniomis, pasitaikė pirmą kartą. Su keleiviu bus susisiekta ir aptartos kompensavimo galimybės“, – teigia oro uostų atstovai.

Trumpalaikio stovėjimo P2 aikštelėje įkainiai yra šie (su PVM): iki 15 minučių – nemokamai, 16–60 min. – 2 Eur, 61–120 min. – 3 Eur, 121–180 min. – 4 eurai. Kiekviena papildoma valanda – +0,50 Eur. Pirma para – 14 Eur, kiekviena papildoma para – +8 Eur.

Oro uostai pakomentavo ir situaciją dėl vandens kainos.

„Reikėtų priminti, kad tiek Vilniaus, tiek Kauno oro uoste yra galimybė savo tarą (gertuvę) pripildyti visiškai nemokamai kokybišku geriamuoju vandeniu, tai galima padaryti keleivių terminale įrengtoje specialiose vandens stotelėse.

Dėl šiuo atveju minėtos kainos už vandens buteliuką sudėtinga komentuoti tikslias priežastis, nes kaina gali būti ir yra labai skirtinga“, – teigiama komentare.
Lėktuvai

Bendrovė priduria, kad vandens kainos dedamosios priklauso nuo daugelio faktorių, tarp kurių esą – ir pardavėjo kaštai, papildomos investicijos į darbuotojų mokymus dirbti oro uoste, taip pat kainos dydis gali priklausyti nuo perkamo prekės ženklo ir dar kitų veiksnių.

Kauno oro uoste per artimiausius porą metų planuojama išplėsti keleivių terminalą ir šiaurinį peroną. Vasarą pranešta, kad skelbiama tarptautinė rangovų atranka, o darbus tikimasi pradėti dar šiemet. Vykstant jiems Kauno oro uostas veiks įprastai.

Lietuvos oro uostai birželį skelbė, kad antrieji pagal dydį šalies oro vartai šiemet aptarnauja rekordinius keleivių srautus. Jeigu tendencija išliks, šiemet Kauno oro uostas aptarnaus 1,3 mln. keleivių – tai gerokai viršija jo projektinius pajėgumus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)