„Jei vartotojas bus įsivėlęs su „Revolut“ į kažkokią finansinę machinaciją, tai čia jau nepasislėpsi“, – antradienį laidoje DELFI Diena sakė jis.

Anksčiau kai kurie klientai savo pinigus laikė „Revolut“ sąskaitoje vien dėl to, kad jie būtų nepasiekiami antstoliams, Valstybinei mokesčių inspekcijai ar „Sodrai“.

A. Bičeika kalbėjo, kad jiems tokių vartotojų, kurie darytų kažką blogo, kaip ir bet kuriam bankui, nereikia.

Laidoje taip pat dalyvavęs Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius pastebėjo, kad pastaruoju metu „Revolut“ šioje srityje padarė daug teigiamų sprendimų.

„Kalbant apie pinigų kilmės identifikavimą, teroristų finansavimo prevenciją. Dar visai neseniai Didžiojoje Britanijoje buvo uždarytos dešimtys tūkstančių „Revolut“ vartotojų sąskaitų vien dėl to, kad jie negalėjo paaiškinti pinigų kilmės. Tai jau nebebus iššūkis, o tiesiog dalykas, kurį reikės daryti“, – sakė jis.

Siūlys didesnes palūkanas

A. Bičeika aiškino, kad „Revolut“ banko licencijos prireikė tam, kad jie galėtų uždirbti pinigų.

„Daugelis kvestionuoja startuolius – ar jie linkę apskritai uždirbti pinigus. Mes norime įrodyti kuo galima anksčiau, kad pinigus galima uždirbti ir tai padaryti greitai, jų uždirbti daug“, – sakė jis.

Savo ruožtu M. Zalatorius išskyrė kelis pagrindinius iššūkius naujajam bankui.

„Pagrindinis iššūkis ir didysis pasikeitimas yra tai, kad bankinis chuliganas sako, kad visus išžudys. Dabar reikia iš tikrųjų pradėti tai daryti.

Kitaip sakant, norint laimėti indėlininkų pinigus, reikia visų pirma laimėti jų pasitikėjimą. Žinoma, jį galima nusipirkti. Kažkada „Snoras“ siūlė palūkanas didesnes negu bet kuris kitas Lietuvoje esantis bankas. Atsimename kuo tai jam baigėsi.

Šiuo atveju pasitikėjimą laimėti užtruks ir laiko, ir daug resursų. Tas greitis, kurio užteko norint pritraukti investuotojo pinigus, kuris turi pilnas kišenes pinigų, bet yra pasiruošęs juos prarasti – paprastam indėlininkui (nuo laisvai samdomo specialisto iki senjoro) tai nebetinka. Rizikuoti jie nenori“, – komentavo jis.

A. Bičeika atsakė, kad indėlininkų pasitikėjimas tikrai bus. Jį įgyti „Revolut“ atstovas ketina siūlydamas didesnes nei 0 proc. palūkanas.

Mantas Zalatorius

Orientuojasi į jaunimą

Dar vienas M. Zalatoriaus įvardintas iššūkis – „Revolut“ verslo modelis.

„Indėlininkai tikisi pajamų, o jei pastebėjote, jūsų verslo modelis yra toks, kad šiuo metu užtenka tik operacinėms išlaidoms padengti“, – sakė jis.

A. Bičeika teigė matantis, kad ne visi gyventojai Lietuvoje bus „Revolut“ vartotojai iš pat pradžių.

„Tie, kuriems reikės edukacijos, kaip ką spausti ir ką daryti – tokiai edukacijai, kuriai reikia rinkodaros lėšų, mes kol kas neturėsime.

Natūraliai žinome ir matome, kad vartotojais bus jaunoji karta, imli technologijoms, kurie norės pasiekti alternatyvas tradiciniams bankams ir tą padarys labai greitai. Tą matome iš savo 3,5 mln. vartotojų Europoje per 3 metus, kuriuos pasiekėme be rinkodaros lėšų“, – sakė jis.

Bus tik placdarmas?

M. Zalatorius dar pastebėjo, kad „Revolut“ bankines paslaugas ketina teikti ne tik Lietuvoje, bet ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, Europos, Azijos rinkose.

„Jei atrodo, kad visoje Europos Sąjungoje bankinės paslaugos reguliuojamos vienodai – taip, deja, nėra. Kiekviena valstybė turi savo. Tai pritaikyti kiekvienai valstybei yra ypač svarbu. Klausimas jums – kam jums Lietuvos rinka reikalinga? Ar tam, kad tai būtų rinka, kurioje rimtai eisite ir konkuruosite su senbuviais? Ar ja naudositės kaip placdarmu?“ – A. Bičeikos klausė jis.

„Revolut“ atstovas atsakė, jog Lietuva vis dar yra populiariausių „Revolut“ šalių penketuke.

„Mus čia labai myli. Tai matome iš vartotojų pasitenkinimo, apžvalgų, reitingų. Su mielu noru naudojame Lietuvą ne tik kaip tiltą į kitas šalis, naudojant licencijavimą kitoms Europos šalims. Tai yra visų licencijos siekiančių startuolių tikslas“, – aiškino jis.

Skyrių neturės

M. Zalatorius pasakojo bandęs suprasti, kuo „Revolut“ šiandien skiriasi nuo visų kitų bankų.

„Jis neturi skyrių, – atsakė LBA prezidentas. – Tačiau visa kita – jei pažiūrėtume kaip pakito per pastaruosius 3 metus – bankai labai stipriai mokėsi. Jei pažiūrėsime į programėles, jos labai panašios, galima atlikti užtektinai daug funkcijų ir tai tik gerės.“

A. Bičeika teigė, kad „Revolut“ fizinių aptarnavimo vietų turėti neplanuoja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (217)