„Ne pirmą kartą pakliūvu į situaciją, kai lentynoje esančios prekės kaina vienokia, o atėjus iki kasos paaiškėja, kad reikia mokėti daugiau“, – sako skaitytoja.

Ji pasakoja, kad sostinėje esančioje „Iki“ parduotuvėje rūkytos mėsos gabalėlis lentynoje, su etikete ant pačios prekės, kainavo 3,6 Eur, tačiau ją prie kasos nustebino kita kaina.

„Paimu prekę, tačiau skenuodama ją savitarnos kasoje pamatau, kad kaina daugiau nei euru didesnė. Pasikvietus darbuotoją ši pasako, kad „kainos kyla ne dienomis, o valandomis, nespėjam keisti kainų“, perklausiu „tai prekė brangsta gulėdama lentynoj?“

Kasininkė iš pradžių nuoširdžiai bandė mane įtikinti, kad normalu, jog prekės kaina didėja „tiesiog akyse“ ir nereikia čia piktintis, nes „nespėjam reaguot, kaip viskas brangsta“.

Aš jai toliau pirštu rodau į kainą, kuri užrašyta ant pačios prekės, o ji man toliau kalba, kad viskas brangsta, tai čia jau sena kaina, dabar jau reikia mokėti daugiau“, – nustebusi pasakoja Inga.

Kaip aiškina, būtų galima pagalvoti, kad įsivėlė paprasčiausia klaida, tačiau tokia situacija jai pačiai nutinka nebe pirmą kartą.

„Kiek anksčiau „Rimi“ parduotuvėje rinkausi prekę, taip pat pirkau ją savitarnos kasoje ir taip pat lange pamačiau daugiau nei euru didesnę kainą.

Euras nėra daug, bet kai ant prekės atspausdintoje etiketėje yra viena kaina, o rodo kitą, kodėl turėčiau mokėti daugiau?“, – klausia ji.

Ir tąkart paklausus darbuotojos, kaip sako, jai buvo paaiškina, kad „kainos kyla taip greitai, kad nespėjame keisti“.

„Aš tada nusijuokiau, nes juk kaina atspausdinta ant pakuotės, kur ją keisti? Užklijuoti naujas etiketes?

Juk prekybos centras tą prekę jau įsigijęs, užsidėjęs savo antkainį ir nusprendęs parduoti. Suprantu, kad prekės gali pabrangti, gal tą dieną atvežti gaminiai jau brangesni nei vakar, bet kodėl vakar atvežtas gaminys turi pabrangti tik dėl to, kad šiandien atvežtas gaminys jau brangesnis?“, – svarsto skaitytoja.

Redakcija susisiekė su prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove Vaida Budriene.

„Labai atsiprašome pirkėjos už šią situaciją.

Prekybos tinklas „Iki“ intensyviai dirba kiekvieną dieną, kad mūsų vartotojai kuo mažiau pajustų kainų pokyčius – deramės, darome itin patrauklias akcijas tiek prekių kategorijoms, tiek pavienėms prekėms ar prekiniams ženklams.

Įvyko elementari techninė klaida, kodėl kasoje kaina skyrėsi nuo kainos, esančios ant gaminio.

Kviečiame susisiekti su mumis kliente, grąžinsime pinigus. Dar kartą atsiprašome“, – teigė atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)