Kaip pasakojo Romualdas, jo žmona, paprasčiausiai, norėjusi nusiimti pinigų, tačiau į bankomatą įkišta kortelė jai grąžinta nebebuvo.
Taip nutikus, jo teigimu, nedelsiant buvo kreiptasi į Jonavoje įsikūrusi banko padalinį.
„Darbuotoja nemandagiai ir arogantiškai pareiškė neva čia ne jų problemos. Ji patikrino, kad kortelės laikas nėra pasibaigęs ir liepė mokėti 5 Eur už naują kortelę“, – DELFI sakė jis.
Anot Romualdo, jis prašė, kad jiems tiesiog būtų atiduota ta pati bankomate įsitrigusi kortelė, tačiau, kaip pasakojo, banko darbuotoja pasakiusi, kad jie tokiais dalykai neužsiima.
„Dar kreipėmės į banko atstovybę Vilniuje. Ten buvo pasiūlyta nebent atsiprašyti už darbuotojų elgesį, o konsultantė socialiniame tinkle „Facebook“ pasiūlė rašyti laišką elektroninėje bankininkystės sistemoje“, – pasakojo vyras ir tokį banko elgesį vadino pasipinigavimu.
„Negi po 1990-ujų reketo ateina nauja moderni kostiumuota reketo forma?“, – klausė jis.
DELFI susisiekus su „Luminor“ banko komunikacijos vadove Giedre Bielskyte, ji sakė labai atsiprašanti klientės dėl nemalonaus aptarnavimo ir papasakojo, kad jei kortelės netenkama dėl bankomato kaltės, pinigus už kortelę galima atgauti.
„Kuomet kortelė yra prarandama bankomate, reikia kreiptis į banką – naujos kortelės pagaminimas kainuoja 5 Eur.
Jeigu klientas mano, kad banko kortelė prarasta dėl bankomato kaltės, tuomet reikia rašyti bankui prašymą dėl pergaminimo mokesčio netaikymo. Kadangi bankomato operacijų įrašai yra saugomi, galime matyti, dėl kokios priežasties buvo prarasta kortelė – pvz., klientas pasiėmė pinigus, bet paliko kortelę, ar dėl to, kad bankomato veikla sutriko, ir jis per greitai įtraukė kortelę į bankomato vidų.
Išnagrinėję įrašus, priimame sprendimą dėl mokesčio kompensavimo“, – nutikusią situaciją komentavo G. Bielskytė.