UAB „Lietuvos rytas“ generalinis direktorius Vidmantas Strimaitis teigė, jog rinkosi iš dviejų variantų: arba didinti prenumeratos kainą ir dienraštį leisti 6 kartus per savaitę, arba simboliškai mažinti kainą, bet sumažinti ir dienų skaičių.

„Mes pasirinkome antrąjį variantą. Mažiname sąnaudas, nes kiekvienos dienos laikraščio leidimas ir ypač platinimas po visą Lietuvą kainuoja labai brangiai. Iš kitos pusės, ir dabar pirmadieniais ne visi prenumeratoriai gaudavo laikraštį, nes „Lietuvos paštas“ jį pristatydavo tik į rajonų centrus bei didesnes gyvenvietes. Produktą gaminame, tačiau jis ne visus skaitytojus laiku pasiekdavo“, – sprendimo priežastis aiškina V. Strimaitis.

Toks didžiausio šalies dienraščio sprendimas pabrangins ir kitų laikraščių platinimą bei leidybą Lietuvoje. Antra vertus, teigiama, jog panašius veiklos modelius yra svarstęs ne vienas dienraštis, tačiau visi laukė pirmojo žingsnio. Tad greičiausiai tokį kelią gali rinktis ir kiti spaudos leidiniai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (193)