„Ši partnerystė - dar vienas svarbus strateginis žingsnis stiprinantis DELFI grupes poziciją tiek Lietuvos, tiek ir Pabaltijo šalių interneto rinkose. Derindami DELFI grupei priklausančius portalus, kartu su Adnet media atstovaujamomis svetainėmis, galime užtikrinti plačiausią reklamos kampanijų sklaidą, o derindami abiejų įmonių profesinius gebėjimus ir patirtį, užtikrinti aukščiausią šių kampanijų efektyvumą", - džiaugėsi DELFI direktorius Aleksandras Česnavičius.
Pasak UAB „Adnet media“ direktoriaus Lino Šiautkulio, šis sandoris atveria galimybes pasiūlyti rinkai unikalių sprendimų sparčiausiai augančioje interneto reklamos terpėje. „Turėdami komandą su milžinišku interneto rinkodaros „know how“, reklamos transliavimo ir nukreipimo technologijas, kuriomis jungiame daugiau nei 800 tinklalapių Baltijos šalyse, dabar galėsime dar didesnį dėmesį skirti technologijų tobulinimui ir pasiūlyti rinkai daugiau išskirtinių sprendimų, tiek reklamos tikslesnio nukreipimo vartotojams, tiek jos didesnio efektyvumo kontekste“, - sakė L. Šiautkulis.