Su DELFI susisiekęs skaitytojas pasidalijo socialiniame tinkle „Facebook“ jo akį patraukusia reklama. Joje – moteris išsitepusi veidą skutimosi putomis ir rankoje laiko skutimosi peiliuką. „Stop veido plaukuotumui! Turite bėdų su veido plaukuotumu? „Visage“ kremas efektyviai naikina veido plaukus“, - skelbiama reklamoje.

Eurovizija diktuoja madas“, - rašo skaitytojas.

Kremą nuo plaukuotumo siūlančios įmonės „Harmony Life“ vadovas Tomas Kapočius portalui DELFI teigė, kad ši reklama Baltijos rinkoje naudojama jau dvejus metus, tačiau džiaugiasi, kad po „Eurovizijos“ konkurso reklamos efektyvumas socialiniame tinkle išaugo.

„Reklamą su putomis naudojame gal jau dvejus metus ir nieko bendro su konkursu čia nėra“, - teigė jis.

Pasak įmonės vadovo, reklamos efektyvumo augimas po konkurso itin padidėjo Latvijoje.

„Ryškiausiai efektyvumas jaučiamas Latvijoje – augimas kelių šimtų procentų“, - skaičiavo pašnekovas.

Kaip teigė T. Kapočius, reklamai „Facebook“ socialiniame tinkle yra skirtas ribotas biudžetas ir skaičiuojama, kiek jį išnaudojus pavyksta padidinti pardavimus.

„Latvijoje su tuo pačiu biudžetu pardavimai išaugo kelis kartus“, - patvirtino „Harmony Life“ atstovas.

Aktualijos reklamoje didina efektyvumą

Vilniaus dizaino kolegijos dėstytojas bei reklamos kūrėjas Gabrielius Jucevičius teigė, kad kuriant reklamą aktualijų panaudojimas gali atrakinti duris į tikslinės auditorijos širdis.

„Į aktualijas žmonės greitai gali sureaguoti ir stebi, kas vyksta aplinkui. Žmonės daug lengviau priima žinutę, kurią nori perduoti kompanija, kai joje yra aktualijų ženklų“, - kalbėjo jis.

Kremo nuo plaukuotumo reklama asociatyvinį mąstymą pradėjo kelti tuomet, kai visoje Europoje išgarsėjo barzdotoji Conchita.

„Reklama būna daug efektyvesnė, jei joje paliekame žmogui erdvės suvokti sprendimą. Suprasti idėją. Bet iš kitos pusės, jei kuriant reklamą asociacija yra per daug tolima, tai ji gali nepasiekti tikslo. Žmonės nėra linkę per daug laiko praleisti su reklama, ji dažniausiai jiems yra triukšmas. Jei reklama bus per daug paini, tai žmogus prie jos ilgai nesėdės. Tačiau jei duosime visiškai sukramtytą ir aiškią reklamą, tai bus nuobodu“, - komentavo G. Jucevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (277)