Reklama sukurta „Aprangos“ išpardavimų kampanijai, jai panaudota moters-grifo, ieškančio geriausio pasiūlymo visuotiniu nuolaidų metu, idėja. „Grifas“ taip pat buvo įvertintas auksu ir šiemetiniame Lietuvos reklamos festivalyje „Adrenalinas”.
„Pagrindiniai veiksniai, nulėmę reklamos sėkmę, buvo „Grifo“ išskirtinumas ir žmogiška įžvalga“, - sakė Mikas Feigelovičius, „DDB Vilnius“ generalinis direktorius. Šeštą kartą vykstančiam tarptautiniam Kijevo reklamos festivaliui šiemet 2226 darbus pateikė 495 dalyviai iš Baltijos šalių, Ukrainos, kitų Rytų Europos valstybių, taip pat Suomijos, Prancūzijos ir Portugalijos. „DDB Vilnius“ buvo vienintelė Lietuvos kūrybinė reklamos agentūra, laimėjusi apdovanojimą.
Apdovanotąją reklamą sukūrė „DDB Vilnius“ tekstų kūrėja Renata Šarkauskaitė ir meno vadovė Raima Drąsutytė. Trečią kartą tarptautiniame Kijevo reklamos festivalyje dalyvaujančios agentūros reklamos anksčiau taip pat buvo įvertinamos komisijos prizais. „DDB Vilnius“ apyvarta 2004 m. sudarė per 10 mln. litų. Pagal Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) reitingą „DDB Vilnius“ yra didžiausia reklamos agentūra pagal pajamas už kūrybines paslaugas, kurios per metus siekė 3, 8 mln. litų.