Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ DELFI užsakymu atlikta naujausia reprezentatyvi „Omnibus“ apklausa rodo, kad net 59 proc. respondentų dalyvavusių apklausoje naujienų portalu pirmiausia įvardijo DELFI, antru ir trečiu pasirinkimu įvardijo portalus 15min.lt ir lrytas.lt – jiems atiteko po 15 proc. balsų. Palyginus su pernai atliktu tokiu pat nuomonės tyrimu, šis portalo DELFI „Top of mind“ rodiklis išaugo 4 proc. punktais.

„Siekiant išlaikyti tvirtą lyderystę tarp naujienų portalų, DELFI neapsiriboja vien statistinių kas mėnesį gaunamų „Gemius Baltic“ duomenų analize. Nuolat užsakome vartotojų nuomonių apklausas. Tai leidžia bendrovei jausti vartotojų nuotaikas, kritiškai įvertinti jų nuomonę apie DELFI ir toliau tobulinti patį portalą, siekiant patenkinti skaitytojų lūkesčius. Teigiami apklausos rezultatai motyvuoja įmonės darbuotojus kurti inovatyvius sprendimus gerinant DELFI pasiekiamumą įvairiose platformose: kompiuteriuose, planšetėse ir mobiliuosiuose“, – teigia DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Į klausimą, kuris naujienų portalas yra „Mano pagrindinis informacijos šaltinis“, daugiau nei pusė apklausos dalyvių įvardijo portalą DELFI (52 proc.), 15min.lt – 21 proc., lrytas.lt – 15 proc.

Daugiausia vartotojų simpatijų portalas DELFI sulaukė ir paprašius įvertinti svarbiausias naujienų portalų savybes: aiški struktūra, lengva rasti turinį, greitai pateikia naujienas, daugiausia originalaus, autorinio turinio, daugiausia sporto naujienų, naujienos pateiktos suprantamai, patikimas portalas, objektyvus naujienų kanalas.

Portalas DELFI taip pat pasiekė įspūdingų rezultatų ir TV kategorijoje. Respondentų pasiteiravus, kuriuos žiniasklaidos kanalus įvardytumėte internetinės televizijos kanalais, DELFI TV buvo paminėtas 23 proc. apklausos dalyvių (TV3Play – 56 proc., LNK Go – 55 proc.). Šie duomenys patvirtina, kad DELFI TV tampa svarbiu televizinės arenos dalyviu, lygiavertiškai konkuruojančiu su TV industrijos Lietuvoje senbuviais. Palyginus su pernai atliktu tyrimu DELFI TV rodiklis pagerėjo dvigubai.

Internetinėje erdvėje – DELFI TV žiūrimiausia. Spalio mėnesio „Gemius Baltic“ duomenys rodo, kad mėnesį DELFI TV kompiuteriuose sulaukė 300,695 tūkst. žiūrovų, išmaniuosiuose telefonuose – 48,278 tūkst., planšetėse – 33,909 tūkst. žiūrovų.

„Spinter tyrimai“ „Omnibus“ apklausą atliko spalio 16-26 dienomis. Apklausoje dalyvavo 1011 respondentas. Apklaustųjų amžiuss 18-75 metai. Apklausa vykdyta visoje Lietuvoje.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms.

Tai – naujas specializuotas portalas Krepšinis.lt, naujas portalas mylintiems gyvūnus Letena.lt, portalas vyrams Vyriskai.lt, DarauPats.lt, Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, 1000receptu.lt, Perpasauli.lt, Klubas.lt, 5braskes.lt, Panele.lt, Galjuokauji.lt.

Grupei priklauso ir teminių skelbimų tinklalapiai Alio.lt ir Zave.lt. Visų DELFI grupei priklausančių portalų skaitytojų statistika skaičiuojama atskirai nuo DELFI portalo statistikos.

Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“, „GEO“.

DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (85)