Tai rodo kas mėnesį skaičiuojami tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ padalinio Lietuvoje „Gemius Baltic“ duomenys.

Mobiliuosiuose DELFI pirmauja pagal tris esminius parametrus iš keturių: artimiausią konkurentą lenkia daugiau nei 1,6 karto pagal puslapio atvertimus: gegužę jų DELFI buvo daugiau nei 80 mln. Tai rodo, kad skaitytojai DELFI randa daugiau juos dominančių naujienų nei kituose naujienų portaluose.

Vidutiniškai vienas DELFI skaitytojas mobiliuoju telefonu pagrindiniame naujienų portale praleido ilgiau nei 2 valandas ir 31 minutę, kai antrą vietą užimančiam portalui skyrė 1 valandą ir 39 minutes. Ilgiau naujienų portale praleidžiamas laikas rodo, kad žmonėms yra įdomu ne tik atsiversti tekstus, bet ir juos skaityti bei komentuoti.

DELFI pirmavo ir pagal skaitytojų apsilankymus: jų fiksuota daugiausiai – daugiau nei 11,5 mln., kai antrą vietą užimančio tinklalapio rezultatas – 9,04 mln. Šis parametras rodo, kad skaitytojai į naujienų portalą DELFI sugrįžta ieškoti juos dominančių naujienų dažniau.

DELFI ir artimiausias konkurentas pasiekė beveik tiek pat realių lankytojų: gegužę sulaukta po beveik 468 tūkst. skaitytojų per mobiliuosius telefonus.

Tačiau įdomu tai, kad DELFI realių skaitytojų per mėnesį daugėjo sparčiau: jų padaugėjo 17 proc., kai pas konkurentą – 13 proc.

Prieš atostogų sezoną – puikūs rezultatai

Pagrindinio naujienų portalo lankomumas yra didžiausias iš visų Lietuvoje esančių naujienų portalų.

Karštąjį metų laiką pagrindinis naujienų portalas pasitinka su puikiais rezultatais: gegužę DELFI skaitė daugiau nei 1,227 mln. realių lankytojų, kai visą DELFI grupę – daugiau nei 1,310 mln. realių lankytojų. Abu rodikliai per mėnesį paaugo, naujienų portalas DELFI augo sparčiau nei kiti tinklalapiai.

Šie parametrai rodo, kad DELFI naujienų portalą gegužę skaitė 65,16 proc. visų Lietuvos interneto vartotojų arba 1,86 proc. daugiau nei prieš mėnesį.

Svarbu tai, kad kelis kartus skiriasi laikas, kurį skaitytojai praleidžia naujienų portale DELFI ir kituose tinklalapiuose. Pagrindiniame naujienų portale DELFI skaitytojai vidutiniškai praleido po daugiau nei 3 val. ir 44 minutes, kai artimiausiam konkurentui skyrė 1 val. ir 53 minutes.

Puslapių peržiūros statistika taip pas iš esmės skiriasi: DELFI peržiūrėta daugiau nei 211 mln. puslapių, kai konkurento – 114 mln.

DELFI TV rezultatai gegužę - įspūdingi: jie užtikrintai patvirtina, kad DELFI TV yra pagrindinė lietuviška televizija internete gegužę pritraukusi daugiausia realių vartotojų, žiūrinčių video turinį kompiuteriuose – daugiau nei 410 tūkst.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms. Tai - naujas portalas vyrams – Vyriskai.lt, DarauPats.lt, Alio.lt, Zave.lt, Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, 1000receptu.lt, Perpasauli.lt, Klubas.lt, 5braskes.lt, Panele.lt, Galjuokauji.lt.

Visų DELFI grupei priklausančių portalų skaitytojų statistika skaičiuojama atskirai nuo DELFI portalo statistikos. UAB DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir “Panelė” bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“,„Mano namai“, „Tavo vaikas“, GEO.

DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)