Neabejotinas lyderis yra portalas delfi.lt, kurio pasiekiamumas 2005 m. liepą siekė 72%.
Kitas dvi vietas užima one.lt ir takas.lt.
Pirmasis reikšmingas pokytis įvyko balandį, kuomet autoplius.lt pakilo į ketvirtą vietą iš penktos, kurią užėmė kovo mėnesį.
Liepos mėnesio tyrimo duomenimis, aplenkęs omni.lt, autoplius.lt įsitvirtino ketvirtoje vietoje.
Iš septintos vietos sausį į aštuntąją liepos mėnesį pasislinko ieskok.lt.
10 populiariausių svetainių pagal lankytojų (realiųjų vartotojų) skaičių
Nr. | Svetainės | Lankytojai (realūs vartotojai) | Vidutinis lankytojo praleistas laikas | Pasiekiamumas |
---|---|---|---|---|
1 | delfi.lt | 566588 | 2h08m | 72,22% |
2 | one.lt | 394347 | 3h39m | 50,26% |
3 | takas.lt | 356862 | 35m41s | 45,48% |
4 | autoplius.lt | 265143 | 1h03m | 33,79% |
5 | omni.lt | 238016 | 29m28s | 30,34% |
6 | klase.lt | 216103 | 32m30s | 27,54% |
7 | pazintys.lt | 166020 | 2h57m | 21,16% |
8 | ieskok.lt | 143318 | 3h02m | 18,27% |
9 | draugas.lt | 129743 | 1h57m | 16,54% |
10 | eniro.lt | 117747 | 9m25s | 15,01% |
Nurodytose | ||||
svetainėse | 762997 | 6h19s | 97,25% |
Lankomiausių svetainių TOP10 pagal unikalius vartotojus, liepa
Interneto svetaines | Unikalus vartotojai |
---|---|
DELFI | 566.588 |
One | 394.347 |
Takas | 356.862 |
Omni | 238.016 |
Klase | 216.103 |
Pazintys | 166.020 |
Ieskok | 143.318 |
Draugas | 129.743 |
Eniro | 117.747 |
Lankomiausių žiniasklaidos svetainių TOP10 pagal unikalius vartotojus, liepa
Interneto svetaines | Unikalus vartotojai |
---|---|
DELFI | 566.588 |
Takas | 356.862 |
Omni | 238.016 |
Lietuvos rytas | 79.648 |
Bernardinai | 32.540 |
Verslas.banga | 22.711 |
Elta | 16.655 |
Verslo zinios | 15.673 |
Valstybės žinios | 15.673 |
Šaltinis: „gemiusAudience”, 2005 liepa*
Kaip rodo socio-demografinė analizė, vasarą labiausiai pasikeitė auditorijos sudėtis pagal amžių. Pagal 2005 m. liepos mėn. „gemiusAudience” tyrimus, grindžiamus TNS Gallup nurodyta demografine struktūra, 15-24 metų amžiaus Interneto vartotojų dalis sumažėjo (nuo 46,68% sausio mėnesį iki 41,55% liepą), atitinkamai padidėjus 25-34 ir 35-44 metų amžiaus lankytojų procentinėms dalims.
Visgi nei vienas iš šių pokyčių iš esmės nepakeitė Lietuvos interneto vartotojų sudėties pagal amžių. Jaunieji naršytojai vis dar vyrauja Lietuvos interneto rinkoje. Akivaizdu, kad jų besikeičiantys interneto poreikiai yra tai, į ką turi atsižvelgti žiniasklaidos planuotojai ir svetainių kūrėjai.