„gemiusAudience” tyrimas parodė, kad pirmosios trys populiariausios svetainės (pagal lankytojų skaičių) tvirtai laikosi užimamų pozicijų.

Neabejotinas lyderis yra portalas delfi.lt, kurio pasiekiamumas 2005 m. liepą siekė 72%.

Kitas dvi vietas užima one.lt ir takas.lt.

Pirmasis reikšmingas pokytis įvyko balandį, kuomet autoplius.lt pakilo į ketvirtą vietą iš penktos, kurią užėmė kovo mėnesį.

Liepos mėnesio tyrimo duomenimis, aplenkęs omni.lt, autoplius.lt įsitvirtino ketvirtoje vietoje.

Iš septintos vietos sausį į aštuntąją liepos mėnesį pasislinko ieskok.lt.

10 populiariausių svetainių pagal lankytojų (realiųjų vartotojų) skaičių

Nr.SvetainėsLankytojai (realūs vartotojai)Vidutinis lankytojo praleistas laikasPasiekiamumas
     
1delfi.lt5665882h08m72,22%
2one.lt3943473h39m50,26%
3takas.lt35686235m41s45,48%
4autoplius.lt2651431h03m33,79%
5omni.lt23801629m28s30,34%
6klase.lt21610332m30s27,54%
7pazintys.lt1660202h57m21,16%
8ieskok.lt1433183h02m18,27%
9draugas.lt1297431h57m16,54%
10eniro.lt1177479m25s15,01%
 Nurodytose   
 svetainėse7629976h19s97,25%

Lankomiausių svetainių TOP10 pagal unikalius vartotojus, liepa

Interneto svetainesUnikalus vartotojai
DELFI566.588
One394.347
Takas356.862
Omni238.016
Klase216.103
Pazintys166.020
Ieskok143.318
Draugas129.743
Eniro117.747

Lankomiausių žiniasklaidos svetainių TOP10 pagal unikalius vartotojus, liepa

Interneto svetainesUnikalus vartotojai
DELFI566.588
Takas356.862
Omni238.016
Lietuvos rytas79.648
Bernardinai32.540
Verslas.banga22.711
Elta16.655
Verslo zinios15.673
Valstybės žinios15.673

Šaltinis: „gemiusAudience”, 2005 liepa*

Kaip rodo socio-demografinė analizė, vasarą labiausiai pasikeitė auditorijos sudėtis pagal amžių. Pagal 2005 m. liepos mėn. „gemiusAudience” tyrimus, grindžiamus TNS Gallup nurodyta demografine struktūra, 15-24 metų amžiaus Interneto vartotojų dalis sumažėjo (nuo 46,68% sausio mėnesį iki 41,55% liepą), atitinkamai padidėjus 25-34 ir 35-44 metų amžiaus lankytojų procentinėms dalims.

Visgi nei vienas iš šių pokyčių iš esmės nepakeitė Lietuvos interneto vartotojų sudėties pagal amžių. Jaunieji naršytojai vis dar vyrauja Lietuvos interneto rinkoje. Akivaizdu, kad jų besikeičiantys interneto poreikiai yra tai, į ką turi atsižvelgti žiniasklaidos planuotojai ir svetainių kūrėjai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)